• Anonym

Alla män är svin...

Nej, alla män är inte svin. Det verkar snarare vara du som har för höga förväntingar och krav på dig själv..?
    Att inte svara på mail är ju ett jättetydligt svar på att man inte är intresserad. Bara att släppa och gå vidare.

• Anonym

Problemet är (för mig iallfall) att man tror att svinet ska ändra och bättra sig med tiden, med min hjälp. Har inte dejtat så många svin men ett och annat har det funnits.

• Anonym

Där sa du det. Och alla ni som säger emot detta har tydligen inte sett det ännu, men vänta bara.. Det kommer förr eller senare, så var inte oroliga ;)

Men du har rätt, det gäller att träffa rätt tjej för dem!
    Och nä, vi kvinnor är inte helgon heller.. men vi hanterar och ser allt på ett annat sätt än män, de flesta i alla fall.. såklart det är individuellt.

• Anonym
    Anonym (svin?) skrev 2013-01-31 16:55:24 följande:
    Nån som fattat Självklart finns det fina killar-som är ens vän. Men skulle du börja dejta dom och han sen inte är intresserad, då kommer svinet fram...
    Exakt! Jag har en barndomsvän som är kille, vi har varit bästa vänner sen vi var små.. nu för tiden träffas vi inte lika ofta men när vi träffas är det som om vi inte varit ifrån varandra, han är världens snällaste kille.. blyg o försiktig, skulle inte kunna skada en fluga.. trodde jag, fick veta att han misshandlade sitt ex när de var tillsammans och var sjukt kontrollerande, hon fick inte göra något.. kunde inte tro det! 
  • Anonym
    Anonym (svin?) skrev 2013-01-31 16:55:24 följande:
    Nån som fattat Självklart finns det fina killar-som är ens vän. Men skulle du börja dejta dom och han sen inte är intresserad, då kommer svinet fram...
    Som sagt, byt umgängeskrets.
Svar på tråden Alla män är svin...