• Nelly81

Biverkning Pergotime

Hej. Har precis tagit första kuren av Pergotime och undrar vad andra som tagit detta haft/har för biverkningar? Själv fick jag sömnbesvär, magsmärtor som kom och gick och ett helsike till temperament. Min läkare säger att jag kan tar 4 kurer till, är det nån mer som kört flera kurer efter varandra? Bra att vänta kanske en månad o låta kroppen vila innan nästa kur? Varit på kontroll UL i torsdags och det hade som tur bara bildats ett ägg så nu får vi försöka göra vårt efterlängtade barn.

• Svar på tråden Biverkning Pergotime
  • Nelly81
     Hej Pimpinellan Visste inte att det kan hjälpa o hålla i sig med effekten, men det är ju positivt. Hur många kurer pergotie har du kört efter varann?  

Hej fru Jönsson.  Så du fick lämna blodprov efter pergotime kur? Konstigt att inte alla får det. Tog du en månads stopp mellan kurerna? Har du kännt av några biverkningar denna gången? Jag väntar på min BIM o känner mig ej gravid så ska väl fortsätta med pergotime igen, undrar varför min läkare säger att jag ska köra i 4 mÅN?Har ej hört om slemhinnorna heller !!  Vi får hoppas vi plussa snart :)
Svar på tråden Biverkning Pergotime