• nevermind

Var köper ni clear eyes?!

Som rubriken lyder... 

TACKSAM för svar!  

• Svar på tråden Var köper ni clear eyes?!
  • Surface
    http://kosmetikan.se/
    Tänk på att inte använda redness relief om du har linser utan använd den för linser då, annars blir det knas i ögonen! 
  • Surface
    nevermind skrev 2013-01-28 12:09:44 följande:

Tack! Men jag har kollat på deras sida och hittar dom inte. Är jag förvirrad..?

Jamen där fanns det ju inte kvar! sorry för jag beställde där senast och trodde direkt att det fanns kvar. Hm säger till om jag ser det någonstans!
  • nevermind

Åååh, skit... Det billigaste jag hittat är för 184 kr inklusive frakt. Trodde det skulle finnas på Tradera, men nä.

• nevermind
    Free Spirit Free Love skrev 2013-01-28 19:15:18 följande:
    ja brukar beställa fr usa, men vet inte vilke sida. de e en kompis som beställer å ger mig sen. googla? :)

Har googlat jättemycket. Tänkte mycket på priset, vad som är billigast...
  • nevermind
    jaghopparhögt skrev 2013-01-28 19:17:20 följande:
    Är det sånt man använder för att det inte ska synas att man har rökt cannabis?

Jättekul du... Sånt jag använder för att inte se ut som en crackhora. Betyder inte att jag är en dock.
  • Surface
    jaghopparhögt skrev 2013-01-28 19:17:20 följande:
    Är det sånt man använder för att det inte ska synas att man har rökt cannabis?

Bland annat eller om man har pollenbesvär eller allergiska besvär som gör att ögonen är knallröda. Jag får det av en del smärtstillande, tooooorra röda ögon. Då är cleareyes en räddare!
Svar på tråden Var köper ni clear eyes?!