Var köper ni clear eyes?!
Som rubriken lyder...
TACKSAM för svar!
Som rubriken lyder...
TACKSAM för svar!
Att använda FDA som en förtroendegivande läkemedelsmyndighet känns väl så där med tanke på vilka slags läkemedel de godkänt för att sedan dra in dom pga mycket allvarliga biverkningar.
Personligen tror jag att svenska myndigheter är hårdare med vad de godkänner.
Men det var det väl inte vad jag sa, eller? Använder man CE enligt anvisningarna, blir man inte blind. Men överdoserat man det, vilket gäller allt, så så klart det kan bli skadligt, precis som med allt annat. Det kan ju vara så att svenska läkemedelsmyndigheterne inte har nog med förtroende med svenskarna. Att vi inte klarar av det, vem vet. E cigaretter med nikotin är ju inte tillåtet ( än) att säljas i Sverige, men vanliga dödliga cigaretter är ju det, det låter ju också väldigt logiskt. Ibland kan ta ta lång tid, flera år innan nåt blir tillåtet, gäller även FDA. Bara för att det inte är tillåtet än betyder inte att det inte blir det senare. Och bara för att nåt en gång var receptbelagt betyder inte att det inte blir släppt fritt på marknaden. Regain ( Minoxidil) är ett exempel.
Du får gärna referera till dina "fakta" om att CE gör så att det växer fler kapillärer och visa till en klinisk studie som gjorts på det. Och hur många som verkligen blivit blinda av att ha använt CE, speciellt om det använts inom bruksanvisningarna. Annars släpper jag detta, det är ju löjligt.
ar använt clear eyes en hel del gånger och tycker det funkar kanon, visst det är säkert skadligt för ögona om man använder det dagligen, men om man gör det någon gång inför ett viktigt morgonmöte eller liknande så har jag svårt att tänka mig att det skulle vara så skadligt..
Och för er som inte hittar någon stans där man kan köpa dessa så kan jag tipsa om www.pryljatten.se , därifrån köpte jag mina, har inte hittat så många andra ställen som har de äkta