varför ska man gå till läkaren när man ändå inte får hjälp?
velade en stund om jag skulle lägga tråden här eller under "kroppsligt". Varför går inte landstingen ut med sanningen? dvs att om man inte kommer in medvetslös med ambulans så får man ingen hjälp. Jag har nu haft en enorm huvudvärk och feber i en månad.. jag orkar vara igång korta stunder, ett par timmar åt gången max. Sen är jag så yr och har så ont i huvudet att jag måste lägga mig i ett par timmar.. Huvudvärken sitter väldigt tydligt i halva huvudet och samma kroppshalva domnar bort till och från under dagen. Detta kom väldigt plötsligt och har sedan bara blivit värre och värre. och när det började hade jag så ont i huvudet så jag har aldrig haft så ont någonstans någonsin. sen dess har det bara blivit värre..... Jag var in på akuten då detta började och fick dom uppmuntrande orden : "vi har starkare värktabletter som du skulle kunna bli hjälpt av, men dom kommer du inte få av oss!" Jaha... men vad kul...varför ens säga så?? åkte hem efter att ha fått träffa en läkare som tyckte "det är ingen fara, du är för ung för en stroke" Jag hade inte ens tänkt tanken på att det skulle kunna vara något sånt, men tack för den tanken. Efter det har jag varit till vårdcentralen och sista budet var, ja du har ingen stroke.. Nej det har jag fortfarande inte trott att jag har, men jag vill gärna veta vad som är fel! och nej doktorn, Alvedon hjälper inte! inte ens lite.... HUR SKA MAN GÖRA FÖR ATT FÅ HJÄLP?? jag står inte ut med denna smärta... jag har aldrig haft såhär ont och får bara ondare och ondare...
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-01-28 16:13
skriver från mobil så styckesindelning funkar tydligen inte... sorry..