• Anna Collovin

Jimmy choo

Nyfiken om någon här har erfarenhet av jimmy choee är dem värda priset eller det är mest för märkets skull ca 3500 för dessa tycker dem är super snygga men mycket pengar

• Svar på tråden Jimmy choo
  • hallontroll

Posta bilder när du får dem.  :)

• Anna Collovin
    hallontroll skrev 2013-01-28 21:08:24 följande:

Vet ju inte om jag gör det just nu får bearbeta maken att jag måste ha dem först
  • hallontroll
    Anna Collovin skrev 2013-01-28 21:15:17 följande:

Vet ju inte om jag gör det just nu får bearbeta maken att jag måste ha dem först

Lycka till!
  • Anna Collovin
    hallontroll skrev 2013-01-28 21:08:24 följande:

Köpte ett par novita stövlar i november dem kostade 2000 kr och det gnäller han om ännu onödigt tycker han så dyrt 
  • hallontroll
    Anna Collovin skrev 2013-01-28 21:17:05 följande:

Köpte ett par novita stövlar i november dem kostade 2000 kr och det gnäller han om ännu onödigt tycker han så dyrt 

Karlar...   ;)
  • Anna Collovin

hallontroll skrev 2013-01-28 21:17:54 följande:

Karlar...   ;)

skulle visa stövlarna men inte så bra bild hade en annan men kunde inte ta bort denna igen men dem syns på bilden i alla fall
  • hallontroll
    Anna Collovin skrev 2013-01-28 21:25:22 följande:

skulle visa stövlarna men inte så bra bild hade en annan men kunde inte ta bort denna igen men dem syns på bilden i alla fall

De är snygga.
  • Anna Collovin

Anna Collovin skrev 2013-01-28 21:25:22 följande:

här lite bättre bild ja karlar dem gillar det men det får inte kosta något suck
  • hallontroll

Några av mina favoritskor:
Svar på tråden Jimmy choo