• Anna Collovin

Jimmy choo

Nyfiken om någon här har erfarenhet av jimmy choee är dem värda priset eller det är mest för märkets skull ca 3500 för dessa tycker dem är super snygga men mycket pengar

• Svar på tråden Jimmy choo
  • hallontroll
    Tallen skrev 2013-01-28 18:41:30 följande:
    Mina bröllopsskor kom från JC och är ett av det skönaste par skor jag har haft, skall färga om dem nu så att jag får mer användning av dem (Creme nu men skall färga dem i en mörkare färg)

Har du en bild på dina skor? ;)
  • hallontroll
    MissMf skrev 2013-01-29 00:33:06 följande:
    Favoritar

;)
  • Tallen
    hallontroll skrev 2013-01-29 00:50:39 följande:

Har du en bild på dina skor? ;)
    Absolut :) Valde mellanhöjde på klackar och hade på skorna hela dagen, kvällen och natten utan problem! nu måste jag bara ta mig i kragen och färga dem! 

• hallontroll
    Tallen skrev 2013-01-29 09:17:35 följande:
    Absolut :) Valde mellanhöjde på klackar och hade på skorna hela dagen, kvällen och natten utan problem! nu måste jag bara ta mig i kragen och färga dem! 

De är väldigt fina. Ska du färga dem svart eller nån annan färg?
  • Tallen

Svarta är väl det mest praktiska men jag tror att det kanske blir någon annan färg då jag har en del svarta högklackade redan, får titta i garderoben och se vad som saknas i skofärg :)

• hallontroll
    Tallen skrev 2013-01-29 12:27:52 följande:
    Svarta är väl det mest praktiska men jag tror att det kanske blir någon annan färg då jag har en del svarta högklackade redan, får titta i garderoben och se vad som saknas i skofärg :)

Lila skulle nog vara fin om du gillar lila.
Svar på tråden Jimmy choo