Vart hänger du tvätten när den torkar?
Var är din tvättstuga och vart hänger du tvätten?
Tycker du det fungerar, eller vill du ha det på ett annat sätt? Hur?
Var är din tvättstuga och vart hänger du tvätten?
Tycker du det fungerar, eller vill du ha det på ett annat sätt? Hur?
Har tvättstuga i anslutning till köket hemma i vårt hus. Vi har en torkställning på golvet där jag hänger allt. Har ingen torktumlare och det är väldigt sällan jag saknar det (bara om barnen får magsjuka). Tycker det funkar jättebra som det är nu.
Har en tvättmaskin i badrummet och en hopfällbar torkställning som vi ställer upp i duschen när vi tvättat. Fungerar alldeles utmärkt! Har tvättstuga med tumlare och torkskåp också i hyreshuset som används om vi skulle ha massor med tvätt/stora grejer osv.
Nu bor ju jag i lägenhet, mn jag har egen tvättmaskin. För tillfället hänger jag tvätt på ALLT. Stolar, dörrar, gardinstänger...... Torktumlarn gick sönder *snyft*..... det går, men det ser ju udda ut.
När jag var liten och bodde i villa hängdes tvätten utomhus på sommaren.
Vi har en bastu i anslutning till tvättstugan, och där hänger vi den vanliga tvätten. Småtvätt som underkläder hänger vi på en torkställning som står i badrummet.
Har ett rum i anslutning till tvättstugan där vi hänger tvätten på linor i taket plus på en torkställning på golvet. Får plats 3-4 maskiner med tvätt. Bor i villa.
Min tvättstuga är på 20kvm och är bara min. Jag hänger tvätten som måste hängas på ett torkställ.
Grejen är att jag ogillar att ha tvätt hängande framme där folk ser och det blir i vägen. Vi får besök OFTA och gärna oanmält. Inget jag har något emot egentligen.
Våt tvättstuga är i källaren brevid oljepannan, blivande pelletspanan. Funderar på om vi ska försöka sätta upp lite väggar så det blir en ordentlig tvättstuga där tvätten kan hängas. Med klinker och lite färg kanske.
Har bastu i anslutning till tvättstugan. 3-4 maskiner tvätt går att hänga där. Fungerar toppen så länge det inte är bastukväll.