cytotec
någon som vill dela med sig om positiva saker om cytotec..
ni som gjort kirurgisk abort-....
någon som vill dela med sig om positiva saker om cytotec..
ni som gjort kirurgisk abort-....
Hur menar du...?? Man stoppar upp pillret, ca 30 min senare är man i opsalen....
Hört så mycket att man ska blöda stora floder och ha svin ont.... Nu ska ju jag bara ta 1 tablett.... kanske är skillnad om man tar fler än en? ska vara på sjukan kl 7 på morgonen... när ska man senast ta tabletten? är det under kvällen före... eller kan man ta den typ 3 timmar före??
Finns det andra tabletter man kan ta istället för cytotec när man ska göra en kirurgisk abort eller har man bara använt sig av cytotec?
Du ska väl inte svälja den?
Nej jag ska föra upp 1 tablett i slidan. Har gjort en abort för längesen och då skulle jag svälja två tabletter.. funderade om det är samma som jag ska ta nu... hade varit skönt o veta då jag vet hur min kropp reagerade på dessa... är så orolig att börja stört blöda och svimma och få sjukt ont som så många verkar få....
Det finns inget positivt! Förbered dig på blod, smärta och mera blod och mera smärta
Hmm... känns inte så tryggt då jag är 13 mil från sjukan...
Varför får vissa fler cytotec och jag bara 1 ?
Mycket vanliga (kan förekomma hos fler än 1 person av 10): Hudutslag, diarré
Vanliga (kan förekomma hos fler än 1 person av 100): Huvudvärk, yrsel, buksmärta, illamående, gasbildning, sura uppstötningar, kräkningar samt förstoppning.
Mindre vanliga (kan förekomma hos färre än 1 person av 100): Kramp i livmodern, menstruationsstörningar, småblödningar, feber.
Sällsynta (kan förekomma hos färre än 1 person av 1000): Riklig menstruation, smärtsamma menstruationer.
står inget om blodtrycksfall ???
Mycket vanliga (kan förekomma hos fler än 1 person av 10): Hudutslag, diarré
Vanliga (kan förekomma hos fler än 1 person av 100): Huvudvärk, yrsel, buksmärta, illamående, gasbildning, sura uppstötningar, kräkningar samt förstoppning.
Mindre vanliga (kan förekomma hos färre än 1 person av 100): Kramp i livmodern, menstruationsstörningar, småblödningar, feber.
Sällsynta (kan förekomma hos färre än 1 person av 1000): Riklig menstruation, smärtsamma menstruationer.
står inget om blodtrycksfall ???
puff
Någon som vet om man kan äta något innan man tar tabletten??