• Anonym (sandra)

sex och tampong

läst att en hel del av er tjejer här har använt tampong oftast mindre  st vid sex och mens 

hur funkar det? rekomenderar ni  detta ?

• Svar på tråden sex och tampong
  • Anonym
    Anonym (wtf) skrev 2013-01-29 16:50:39 följande:
    Men ha sex utan mensskydd...är väl trevligare än att rota ut en mensig tampong?
    Själv tycker jag det är trevligare att ha sex utan menskladd. Tampongen tar man väl ut efteråt, inte specielt svårt
  • Anonym (sandra)

Finns den typ i en vanlig affär ? Hur långt kör man upp ?

Anonym skrev 2013-01-29 16:56:30 följande:
    Köp natursvamp på tex lekmer.se/barn-och-baby/skota-o-halsa/badbalj... Klipp till lagom bit och för in den.  Går att koka för att hålla ren

• Anonym
    Anonym (sandra) skrev 2013-01-29 16:59:37 följande:
    Finns den typ i en vanlig affär ? Hur långt kör man upp ?
    Färgaffär borde ha då man målar väggar med natursvamp också. Eller affärer som säljer badtillbehör kanske...

Din man lär ju trycka upp den ordentligt så det sköter sig själv   Den kommer att åka omkring därinne men samtidigt suga upp blodet.  Bara att testa
  • Anonym (Gabby)

Men hur får både kuk och tampong plats? Ligger de liksom och gnider sida vid sida eller hamnar tampongen ovanpå?

• Anonym (sandra)

Frågan är om det är bättre än en liten tampong

Anonym skrev 2013-01-29 17:08:02 följande:
    Färgaffär borde ha då man målar väggar med natursvamp också. Eller affärer som säljer badtillbehör kanske... Din man lär ju trycka upp den ordentligt så det sköter sig själv   Den kommer att åka omkring därinne men samtidigt suga upp blodet.  Bara att testa

• Anonym
    Anonym (sandra) skrev 2013-01-29 17:12:31 följande:
    Frågan är om det är bättre än en liten tampong
    Tamponger är hårdare.....  Porrstjärnor använder natursvamp och de borde ha koll
  • Anonym (sandra)

Visste jag inte ;) men kan jag sätta in den själv vill nig inte killen gör det ;)

Anonym skrev 2013-01-29 17:27:12 följande:
    Tamponger är hårdare.....  Porrstjärnor använder natursvamp och de borde ha koll

• Mpower79

Går utmärkt att gucka när det sitter en sån där i

• Anonym (sandra)

Om man är nyduschad innan håller dessa lunt så borta ? Hur länge kan jag ha den ? Hur liten ska jag köpa ???

Svar på tråden sex och tampong