• Anonym (sandra)

sex och tampong

läst att en hel del av er tjejer här har använt tampong oftast mindre  st vid sex och mens 

hur funkar det? rekomenderar ni  detta ?

• Svar på tråden sex och tampong
  • Anonym

What??? NEJ!!!

En kompis till mig i tonåren berättade att hon hade haft sex med tampong och inte fått ut den sen. Hon fick åka till gyn och ta ut den. Det hade luktat så illa att läkaren nästan spytt och fick öppna fönstret. Vet inte hur länge hon hade haft den där.

En snabbis i duschen!

• Anonym (Öh)
    Anonym skrev 2013-01-29 19:26:00 följande:
    Kunde din kille inte hjälpa till o pilla ut den?  Finns ju liksom ingenstans att gömma sig därinne som inte går att nå....
    Hur skulle man nå den då? Med salladstång eller?
  • fuchur
    Anonym skrev 2013-01-29 18:46:04 följande:
    Undrar desamma...

O sex under mens, inte direkt upphetsande. 

du pratar du för dig själv, finns många som tycker om det, kvinnor som killar
  • Anonym
    Anonym (Öh) skrev 2013-01-29 20:23:06 följande:
    Hur skulle man nå den då? Med salladstång eller?
    Lite glidmedel och halva handen ungefär så är den ute på ett kick....  Är ju ganska töjbart efter sex
  • Anonym (Öh)
    Anonym skrev 2013-01-29 20:31:20 följande:
    Lite glidmedel och halva handen ungefär så är den ute på ett kick....  Är ju ganska töjbart efter sex
    Skulle aldrig få in en hand där.
  • Anonym (samma)
    Anonym (akuten) skrev 2013-01-29 19:15:52 följande:
    Nej nej NEJ!!!!

Ha INTE sex med tampong inne - den kan fastna! Jag hade det för några år sedan och den snurrade runt eller hamnade för långt in eller något så att jag inte nådde snöret. Slutade med ett väääldigt pinsamt besök på gynakuten... Så gör inte det.

Numera lägger vi en handduk under och går och duschar direkt efter sex vid mens, funkar kanonbra (så länge man inte har en kille som är rädd för kladd och det är inte min man. Men oftast läcker det inget. 

hände mig samma sak! Men efter 2 dygn fick jag ut den själv, men fy fasen vad obehagligt det var!!
  • fuchur
    Anonym (Öh) skrev 2013-01-29 20:35:01 följande:
    Skulle aldrig få in en hand där.

nähä, hur får man ut barn då? med rätt teknik och känslor går det... (se "fisting")
  • Anonym (sandra)

usch  vågar nog inte med tampong

• Anonym (but... why?)

Varför i hela friden vill man ha sex med tampong i? Själv föredrar jag om det är lite vått där nere innan penetration, och det skulle ju en tampong ganska effektivt motverka. Dessutom kan jag inte tänka mig att det är speciellt bekvämt...
    Nej om man vill ha sex under mensen är det bara att köra på, fast kanske ha en handduk eller liknande under.

• Anonym

Hade ett ons på fyllan och glömde helt bort att jag hade mens och tampong inne så jag körde på. Kom på det efteråt när jag gick på toaletten. Det var ett jäkla meck att få ut tampongen så det gör jag inte om. 

• Anonym (sandra)

synd det luktar så fan 

• mirrebusan
    Anonym (sandra) skrev 2013-01-29 20:06:35 följande:
    går det bara beställa ?
    vi hade de på jobbet och sålde tidigare. jobbar i en erotik butik. så har du nån sån i närheten av dej kan du kolla där. jag är osäker på om de kan ha de på apoteket. men söker du på sex tamponger på google så får du nog fram flera sidor som har dessa.
  • Anonym
    fuchur skrev 2013-01-29 20:44:33 följande:

nähä, hur får man ut barn då? med rätt teknik och känslor går det... (se "fisting")
    Ja fast innan förlossningen töjer fittan ut till 10 cm.. så det är lite annorlunda.
  • Anonym (En riktig Man)

Men vad tusan, trodde jag varit med om det allra mesta, men penetrerande sex med tampong inne samtidigt har jag faktiskt aldrig varit med om och faktiskt inte ens hört talas om.

Det har hänt att jag slickat min sambo till klitorisorgasm när hon haft mens och tampong inne. Inget som helst problem för mig.
    Om vi vill knulla på riktigt så lägger vi helt enkelt en dubbelvikt handduk under, gärna en mörkröd som vi mest använder just vid dessa tillfällen.

Min sambo brukar ha lite pms ibland innan hon får mens, därför brukar jag känna av precis när hon ska ha, många gånger innan hon själv ens har tänkt på det (hon är rätt dålig på att hålla reda på det i almanackan...).
    Ibland blir hon riktigt mörk och drar sig undan i sig själv, då brukar jag lämna henne i fred. Men ibland blir hon i stället lite utåtagerande och bråksjuk. Då brukar hon må mycket bättre efter att hon fått sig ett riktigt sjuhelsikes knull!
    Men sedan när hon väl har fått mensen så märker jag ingen tydlig skillnad i hennes lust eller humör, hon är ungefär lika kåt som annars.

• missan75

Jag gjorde den någon gång i min ungdom, och det slutade med att jag fick besöka en gynekolog och plocka ut den på grund av att den åkte så högt upp. Fick alltså inte ut den själv. :/

Inget jag rekomenderar. 

• Anonym
    Anonym (En riktig Man) skrev 2013-01-30 13:27:23 följande:
    Men vad tusan, trodde jag varit med om det allra mesta, men penetrerande sex med tampong inne samtidigt har jag faktiskt aldrig varit med om och faktiskt inte ens hört talas om.

Det har hänt att jag slickat min sambo till klitorisorgasm när hon haft mens och tampong inne. Inget som helst problem för mig.
    Om vi vill knulla på riktigt så lägger vi helt enkelt en dubbelvikt handduk under, gärna en mörkröd som vi mest använder just vid dessa tillfällen.

Min sambo brukar ha lite pms ibland innan hon får mens, därför brukar jag känna av precis när hon ska ha, många gånger innan hon själv ens har tänkt på det (hon är rätt dålig på att hålla reda på det i almanackan...).
    Ibland blir hon riktigt mörk och drar sig undan i sig själv, då brukar jag lämna henne i fred. Men ibland blir hon i stället lite utåtagerande och bråksjuk. Då brukar hon må mycket bättre efter att hon fått sig ett riktigt sjuhelsikes knull!
    Men sedan när hon väl har fått mensen så märker jag ingen tydlig skillnad i hennes lust eller humör, hon är ungefär lika kåt som annars.
    Är ju inte alltid man hinner plocka ut den när lusten faller på.....
  • Anonym (Öh)
    fuchur skrev 2013-01-29 20:44:33 följande:

Skulle aldrig få för mig att hålla på med fisting i sexuellt syfte, så jag skulle nog få sitta och töja ett bra tag innan det gick isåfall. Vad du menar med "rätt känslor" förstår jag inte.
  • Anonym (testat)

Jag testade det en gång, killen jag var med var inte helt förtjust i blod så kompromissen blev att ha en tampong i. jag var så sugen på sex med honom! Det gick bra, hade inga problem att få ut tampongen efteråt.

Svar på tråden sex och tampong