sex och tampong
läst att en hel del av er tjejer här har använt tampong oftast mindre st vid sex och mens
hur funkar det? rekomenderar ni detta ?
läst att en hel del av er tjejer här har använt tampong oftast mindre st vid sex och mens
hur funkar det? rekomenderar ni detta ?
What??? NEJ!!!
En kompis till mig i tonåren berättade att hon hade haft sex med tampong och inte fått ut den sen. Hon fick åka till gyn och ta ut den. Det hade luktat så illa att läkaren nästan spytt och fick öppna fönstret. Vet inte hur länge hon hade haft den där.
En snabbis i duschen!
usch vågar nog inte med tampong
Varför i hela friden vill man ha sex med tampong i? Själv föredrar jag om det är lite vått där nere innan penetration, och det skulle ju en tampong ganska effektivt motverka. Dessutom kan jag inte tänka mig att det är speciellt bekvämt...
Nej om man vill ha sex under mensen är det bara att köra på, fast kanske ha en handduk eller liknande under.
Hade ett ons på fyllan och glömde helt bort att jag hade mens och tampong inne så jag körde på. Kom på det efteråt när jag gick på toaletten. Det var ett jäkla meck att få ut tampongen så det gör jag inte om.
synd det luktar så fan
Men vad tusan, trodde jag varit med om det allra mesta, men penetrerande sex med tampong inne samtidigt har jag faktiskt aldrig varit med om och faktiskt inte ens hört talas om.
Det har hänt att jag slickat min sambo till klitorisorgasm när hon haft mens och tampong inne. Inget som helst problem för mig.
Om vi vill knulla på riktigt så lägger vi helt enkelt en dubbelvikt handduk under, gärna en mörkröd som vi mest använder just vid dessa tillfällen.
Min sambo brukar ha lite pms ibland innan hon får mens, därför brukar jag känna av precis när hon ska ha, många gånger innan hon själv ens har tänkt på det (hon är rätt dålig på att hålla reda på det i almanackan...).
Ibland blir hon riktigt mörk och drar sig undan i sig själv, då brukar jag lämna henne i fred. Men ibland blir hon i stället lite utåtagerande och bråksjuk. Då brukar hon må mycket bättre efter att hon fått sig ett riktigt sjuhelsikes knull!
Men sedan när hon väl har fått mensen så märker jag ingen tydlig skillnad i hennes lust eller humör, hon är ungefär lika kåt som annars.
Jag gjorde den någon gång i min ungdom, och det slutade med att jag fick besöka en gynekolog och plocka ut den på grund av att den åkte så högt upp. Fick alltså inte ut den själv. :/
Inget jag rekomenderar.
Jag testade det en gång, killen jag var med var inte helt förtjust i blod så kompromissen blev att ha en tampong i. jag var så sugen på sex med honom! Det gick bra, hade inga problem att få ut tampongen efteråt.