• readhead92

Vad får du av din pojkvän på alla hjärtans-dag?

Hejsan.

Alla hjärtans dag kommer snart och jag är ledsen för jag tror inte att min pojkvän kommer ge mig något... Det är tanken som räknas men jag skulle vilja att han visade lite uppskattning genom något litet, ett kort eller vad som helst.

Vad brukar ni få? eller inget få?

Hur ser ni på saken, är det viktigt?

• Svar på tråden Vad får du av din pojkvän på alla hjärtans-dag?
  • Wilowa

Inget hoppas jag! Jag uppskattar inte att han köper nåt till mig bara för att det är en viss dag, jag vill att han köper eller gör nåt för mig för att han tycker om mig...och det kan han lika gärna göra någon av årets 364 andra dagar.

• Anonym

Men orka bry sig om en sån töntig dag??

Ger du honom nåt?? 

• frökenelisabeth

Troligen inget här heller

men jag får mycket uppskattning i vardagen, så jag bryr mig inte så mycket faktiskt. Hade jag aldrig känt att han gjorde något gulligt för mig hade jag kanske tyckt att det var viktigare 

• vampyria2

Jag tror inte att jag får något men jag fick en resa till holland i julklapp och han visar mig varje dag hur viktig jag är för honom så jag är lika lycklig ändå....han kommer få ett löjligt mess i från mig.

• baranyfiken

Ingenting. Men det får inte han heller, Trist om dagen är viktig för dig, men är inte den vardagliga uppskattningen viktigare?

• Pastell1983

Ingenting. Vi firar det inte! Bara köphysteri och kärlek visar vi ändå på andra sätt jämt.

• Anonym (Hjärtat)

Min mamma har alltid köpt sådana där äckliga gelehjärtan till mig o mina syskon. Min man tror att han måste hålla liv i den traditionen... Han är söt.

• Ankmor

Som vanligt ingenting - vi har varit ett par nu i lite mer än 22 år och jag har aldrig fått något den 14/2, han fattar inte vitsen med det.
    "Jag kan ju lika gärna ge dig något när du minst anar det, då blir du ju överraskad." och jag instämmer.

Om du inte får något av din pojkvän så kan du ge honom något litet och även spendera en slant på dig själv, för att visa dig själv uppskattning.      

Tomt här just nu...
Svar på tråden Vad får du av din pojkvän på alla hjärtans-dag?