• Svar på tråden Ni som bloggar,Hur många unika läsare har ni om dagen?
  • Dotse

Jag vill lägga till några frågor till de som svarar: Hur länge har bloggen funnits och hur snabbt ökar läsarna?

• 2diamonds
    Dotse skrev 2013-02-02 22:05:52 följande:
    Jag vill lägga till några frågor till de som svarar: Hur länge har bloggen funnits och hur snabbt ökar läsarna?
    Bra frågor :D
  • hummelgard

ca 100 per dag. Har funnits sen i höstas typ oktober. Ökar sakta men säkert. Började på 20tal och så går det uppåt. Men jag jobbar en del mes sökord vilket ökar antalet träffar från google. Hur många som följer den veckovis är svårt att säga

• 2diamonds
    hummelgard skrev 2013-02-03 00:30:10 följande:
    ca 100 per dag. Har funnits sen i höstas typ oktober. Ökar sakta men säkert. Började på 20tal och så går det uppåt. Men jag jobbar en del mes sökord vilket ökar antalet träffar från google. Hur många som följer den veckovis är svårt att säga
    Det e ju bra =)
  • Ekrlsn

112 igår och har haft hemsidan några månader. 
    Ökar hela tiden även fast jag knappt uppdaterar bloggen.
    Skriver bara vad som e nytt på hemsidan 

• 2diamonds
    Ekrlsn skrev 2013-02-05 08:09:01 följande:
    112 igår och har haft hemsidan några månader. 
    Ökar hela tiden även fast jag knappt uppdaterar bloggen.
    Skriver bara vad som e nytt på hemsidan 
    Kul!
  • treungar

Ja men jag undrar också över bloggar och besökare! Varför har inte JAG hundratals besökare på MIN blogg för, haha!??
    Jag har bloggat sedan 2009 och har ett snitt på 93 unika besökare om dagen. Vilket jag tycker är kul förstås!

Jag försöker att uppdatera tre gånger varje dag - alltid med bilder men att komma över 100-strecket verkar näst in till omöjligt! Jo! när jag var gravid med fyran så hade jag ca 130 unika på besök om dagen men inte längre. Tyvärr! 

För visst hade det varit kul med ännu fler, MASSOR, av läsare:)!

Jag bloggar om 4barnlivet på www.treungar.blogspot.se 

• Ekrlsn
    treungar skrev 2013-02-06 13:46:09 följande:
    Ja men jag undrar också över bloggar och besökare! Varför har inte JAG hundratals besökare på MIN blogg för, haha!??
    Jag har bloggat sedan 2009 och har ett snitt på 93 unika besökare om dagen. Vilket jag tycker är kul förstås!

Jag försöker att uppdatera tre gånger varje dag - alltid med bilder men att komma över 100-strecket verkar näst in till omöjligt! Jo! när jag var gravid med fyran så hade jag ca 130 unika på besök om dagen men inte längre. Tyvärr! 

För visst hade det varit kul med ännu fler, MASSOR, av läsare:)!

Jag bloggar om 4barnlivet på www.treungar.blogspot.se 
    Vill du ha lite kritik? Jag gick in på din blogg nyss, för det första så har du en riktigt tråkig header utan bilder, sen det enda du skriver om e ditt nyklippta hår, vällingdator och barn, gäsp. Precis det man vill läsa om när man lever i likadan vardag (dock bara 3 barn och två av dom vet bättre än att äta någon annanstans i köket). 

Man vill gärna läsa om något spännande och inte bara barn.  
Svar på tråden Ni som bloggar,Hur många unika läsare har ni om dagen?