• Svar på tråden Ni som bloggar,Hur många unika läsare har ni om dagen?
  • treungar
    Ekrlsn skrev 2013-02-07 06:37:56 följande:
    Vill du ha lite kritik? Jag gick in på din blogg nyss, för det första så har du en riktigt tråkig header utan bilder, sen det enda du skriver om e ditt nyklippta hår, vällingdator och barn, gäsp. Precis det man vill läsa om när man lever i likadan vardag (dock bara 3 barn och två av dom vet bättre än att äta någon annanstans i köket). 

Man vill gärna läsa om något spännande och inte bara barn.  
    Ja, jag skulle kunna göra som alla andra och ha en header full av bilder, men nej... jag gillar det enkla:)
    Och bilder finns det massor i bloggen!

Jag skriver om min vällingdränkta dator för att jag just dränkt min dator i välling, haha! och igår klippte jag mig...
    Det är det som händer i mitt liv, så mer spännande än så lär det nog faktiskt inte bli i den här bloggen! som handlar om 4barnslivet!

Kram på dej!
  • Ekrlsn
    treungar skrev 2013-02-07 07:21:59 följande:
    Ja, jag skulle kunna göra som alla andra och ha en header full av bilder, men nej... jag gillar det enkla:)
    Och bilder finns det massor i bloggen!

Jag skriver om min vällingdränkta dator för att jag just dränkt min dator i välling, haha! och igår klippte jag mig...
    Det är det som händer i mitt liv, så mer spännande än så lär det nog faktiskt inte bli i den här bloggen! som handlar om 4barnslivet!

Kram på dej!
    Ja men det kanske e därför som du inte har läsare? För att du inte skriver om tillräckligt med intressanta saker. 
  • pontus1992

jag har runt 1200 om dan haft den i 2 månader men länkar från min gamla som jag hade 3år. fast är det sexämne så kan jag ha 5000 på en dag rekordet är 12000 på min gamla blogg.

• Dotse
    pontus1992 skrev 2013-02-07 07:36:09 följande:
    jag har runt 1200 om dan haft den i 2 månader men länkar från min gamla som jag hade 3år. fast är det sexämne så kan jag ha 5000 på en dag rekordet är 12000 på min gamla blogg.
    adress?
  • Dotse
    pontus1992 skrev 2013-02-07 07:36:09 följande:
    Och vad har du gjort för att få läsare? Några trick?
  • 2diamonds
    treungar skrev 2013-02-06 13:46:09 följande:
    Ja men jag undrar också över bloggar och besökare! Varför har inte JAG hundratals besökare på MIN blogg för, haha!??
    Jag har bloggat sedan 2009 och har ett snitt på 93 unika besökare om dagen. Vilket jag tycker är kul förstås!

Jag försöker att uppdatera tre gånger varje dag - alltid med bilder men att komma över 100-strecket verkar näst in till omöjligt! Jo! när jag var gravid med fyran så hade jag ca 130 unika på besök om dagen men inte längre. Tyvärr! 

För visst hade det varit kul med ännu fler, MASSOR, av läsare:)!

Jag bloggar om 4barnlivet på www.treungar.blogspot.se 
    Haha! Ja fan varför tjänar inte vi massa pengar på bloggen :P
  • 2diamonds
    treungar skrev 2013-02-06 14:26:07 följande:
    Måste ju också fråga hur många unika du själv har på en dag?
    Varierar på hur mkt jag bloggar. Men mellan 200-400 unika läsare om dagen. Har iallafall ca 200 trogna läsare varje dag =). Finest vill samarbeta med mig förut och jag bloggade för dom ett tag och då hade jag upp till 600 om dagen. Men fick något konstigt infall och la ner bloggen  bara sådär och då när jag startade upp den igen på min gamla portal tappade jag MASSA läsare. Dom verkar inte veta att jag börjat igen =(
  • treungar
    2diamonds skrev 2013-02-07 09:59:39 följande:
    Varierar på hur mkt jag bloggar. Men mellan 200-400 unika läsare om dagen. Har iallafall ca 200 trogna läsare varje dag =). Finest vill samarbeta med mig förut och jag bloggade för dom ett tag och då hade jag upp till 600 om dagen. Men fick något konstigt infall och la ner bloggen  bara sådär och då när jag startade upp den igen på min gamla portal tappade jag MASSA läsare. Dom verkar inte veta att jag börjat igen =(
    Ja, för jag har kikat in till dig tidigare... Kul att du är tillbaka nu då! gravid och allt:)!

• Wavva81

För mig är det jätte olika. Allt mellan 80 och uppåt. Bloggar en hel del om min viktnedgång på 55 kilo, hålla vikten, hudopertioner, tankar och funderingar,trebarnsmamma, mat och allt möjligt mellan himmel och jord. Har en massa bilder också :) Var med i ett reportage i senaste numret av Damernas värld där tyvärr min gamla blogg adress stod med. Men har länkat från den till den nya men tycker ändå inte att besöksantalet har ökat nämnvärt. Om ni är intresserade att besöka min blogg så bloggar jag på: www.viktigawavva.blog.se

• Sapato

Väldigt olika. Har inte spridit min blogg så då är det bara några få ca 20.(Inte ens släkt och vänner har haft adressen)
    Men nu när jag börjat sprida den mer så skjuter den i höjden vissa dagar. Men väldigt olika vissa dagar 20 andra 200.

www.mominthecity.blogg.se

• SannaM

Jag började blogga för två veckor sedan bara, så sidan är lite under uppbyggnad plus att den inte hunnit spridas så mkt än, rekordet är ca 300 unika läsare, legat mellan 100 och 150 sista dagarna.

Skriver rätt långa texter av bra kvalitet och en viss portion humor/ironi. Mycket normkritik, om livet som "lesbisk svenssonmamma" och läraryrket.

Dagens:

minasannaord.wordpress.com/2013/02/10/va-blev-han-arets-homo-vad-taskigt/

• XcsM

Jag har mellan 200 & 1000 om dagen, mycket beroende vilken tid på året det är. Då den handlar om vintersport blir det såklart mer mellan November-Mars
    Rekordet ligger på strax över 3000 på en dag.

Uppdaterar inte jätteofta, ibland en gång i veckan och ibland 3-4 gånger i veckan. 

Svar på tråden Ni som bloggar,Hur många unika läsare har ni om dagen?