Ni som bloggar,Hur många unika läsare har ni om dagen?
Ja ni som bloggar. Hur många unika läsare har ni om dagen i snitt? Lite nyfiken.
Ja ni som bloggar. Hur många unika läsare har ni om dagen i snitt? Lite nyfiken.
jag har runt 1200 om dan haft den i 2 månader men länkar från min gamla som jag hade 3år. fast är det sexämne så kan jag ha 5000 på en dag rekordet är 12000 på min gamla blogg.
hmmm alltså varnar er.. den är rå grov och mycket sexuell ni går in på egen risk..blog.qruiser.com/sperma/88565/antligen-fredag-igen
För mig är det jätte olika. Allt mellan 80 och uppåt. Bloggar en hel del om min viktnedgång på 55 kilo, hålla vikten, hudopertioner, tankar och funderingar,trebarnsmamma, mat och allt möjligt mellan himmel och jord. Har en massa bilder också :) Var med i ett reportage i senaste numret av Damernas värld där tyvärr min gamla blogg adress stod med. Men har länkat från den till den nya men tycker ändå inte att besöksantalet har ökat nämnvärt. Om ni är intresserade att besöka min blogg så bloggar jag på: www.viktigawavva.blog.se
Väldigt olika. Har inte spridit min blogg så då är det bara några få ca 20.(Inte ens släkt och vänner har haft adressen)
Men nu när jag börjat sprida den mer så skjuter den i höjden vissa dagar. Men väldigt olika vissa dagar 20 andra 200.
www.mominthecity.blogg.se
Jag började blogga för två veckor sedan bara, så sidan är lite under uppbyggnad plus att den inte hunnit spridas så mkt än, rekordet är ca 300 unika läsare, legat mellan 100 och 150 sista dagarna.
Skriver rätt långa texter av bra kvalitet och en viss portion humor/ironi. Mycket normkritik, om livet som "lesbisk svenssonmamma" och läraryrket.
Dagens:
minasannaord.wordpress.com/2013/02/10/va-blev-han-arets-homo-vad-taskigt/
Jag har mellan 200 & 1000 om dagen, mycket beroende vilken tid på året det är. Då den handlar om vintersport blir det såklart mer mellan November-Mars
Rekordet ligger på strax över 3000 på en dag.
Uppdaterar inte jätteofta, ibland en gång i veckan och ibland 3-4 gånger i veckan.