• Smecker

Observationer på IKEA !

murarn P skrev 2013-02-03 22:17:50 följande:
    Hehe. Tyckte jag var vettigt gjort. Då slapp han i alla fall stå utan den sista skruven som så ofta saknas i paketet. Eller det kanske är bättre numera. Det är länge sedan jag tvingades montera ihop något från IKEA.

Det enda jag gillar med IKEA är restaurangen.

Numera är det tvärtom, det blir nästan alltid någon skruv över. Det blir lite samma känsla som när man monterat ihop motorn och har två prylar över, "WTF..??". Sen går man igenom det mentalt fjorton gånger och inser att nej, det är nog ingen fara att möbeln kommer att rasa ihop om fyra dagar, jag följde ju instruktionerna exakt.
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Smecker

När man provsitter ett skrivbord på IKEA så skall man testa alla funktionerna, inklusive hur det känns att torka en kråka på undersidan av det. Det måste ju vara rätt feeling.

• Smecker
    jashrinah skrev 2013-02-04 16:45:05 följande:
    BTW : 

Vill bara passa på att skälla lite på den som anmälde mig för att jag sa åt denne att sluta diskutera annat i min tråd.

( ja det är jag som är jenny ) 

verkligen moget att göra så att jag inte får posta anonymt förrän 2013-02-10 pga att du tjafsade om annat här och jag sa till dig att sluta ! 

skäms på dig !

Bara för att någon anmält ditt inlägg så blir du inte automatiskt av med anonymiteten. Anmälan granskas av en moderator, uppenbarligen har moderatorn ansett att du gjort fel i det här fallet och därför straffat dig genom att ta bort möjligheten för dig att vara anonym. Orsak och verkan, du vet. Dessutom skall modereringen inte avhandlas i trådar, så jag misstänker att du snart får ett brev till i inboxen från moderator.
  • Smecker
    Harmagedon skrev 2013-02-04 22:02:33 följande:
    @ehh. Fixar du en genvägsvisning på Ikea kungens kurva så anmäler jag mig. Det stället är en fortifierad labyrint.

• Smecker
    Viktoria123 skrev 2013-02-04 23:26:26 följande:
    Såg två poliser eskortera en man genom Ikea i handbojor en gång. Såg dem på en av de första avdelningarna och de gick genom hela Ikea. Skulle själv till tag-själv lagret så följde efter. Lite lustigt att det inte fanns någon smidigare väg för dem att gå..
    Förmodligen så "hittade de inte genvägarna" Drömmer
Svar på tråden Observationer på IKEA !