• Anonym (Jenny)

Observationer på IKEA !

Berätta om dina roligaste,hemskaste, knasigaste eller mest irriterande och förfärande observationer på ikea ! 

• Svar på tråden Observationer på IKEA !
  • Anonym

Var på Ikea med min man och som vanlig irrar jag alltid iväg efter ett tag hittar min man mig och drar i väg mig för att jag skulle se någon. När vi kommer till stället står där en tjej i 30 års åldern och hon har en kjol som slutar vid nedredelen av höfterna under kjolen (eller kanske ska säga nedan flr kjolen) så hade hon ett par prickiga stringtrosor. Hon visade alltså hela röven för alla på ikea fick mig ett gott skratt

• Anonym (va)

Va?  Vad då för observationer? Jag fattar inget!

• Frontline

Mest irriterande är ju att man måste gå på varenda gång i hela butiken från att man har kommit in tills man kommer till kassan.

Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • jashrinah

igår var jag på ikea i 7 h , hann med att ser en hel del roligheter men också
    en del som gjorde mig fruktansvärt äcklad ! 

såg en pappa som stod och bytte blöja på sin bebis , i en av "VISNINGS LÄGENHETERNA"  han hade helt enkelt lagt upp ungen på ett visningsexemplar av ett skötbord , kunde inte låta bli att bli lite äcklad , för han hade liksom inte lagt någon egen handduk /skötmatta eller filt över visnings exemplaret :O !  såg en rolig tant som stod och frågade alla som kom ut från toaletten om dem hade tvättat händerna ! superkul haha xD hon var säker 80-90 år ! 
    sedan när vi satt och åt på restaurangen kunde jag inte låta bli att bli mäkta irriterad över alla som låter sina barn springa omkring och skrika och leka super vilda lekar inne i restaurangen !  vore inte en målarbok eller liknande lämpligare underhållning för barnen inne i restaurangen än jaga och kull ....
  • Anonym (kul)
    Anonym skrev 2013-02-03 12:44:12 följande:
    Var på Ikea med min man och som vanlig irrar jag alltid iväg efter ett tag hittar min man mig och drar i väg mig för att jag skulle se någon. När vi kommer till stället står där en tjej i 30 års åldern och hon har en kjol som slutar vid nedredelen av höfterna under kjolen (eller kanske ska säga nedan flr kjolen) så hade hon ett par prickiga stringtrosor. Hon visade alltså hela röven för alla på ikea fick mig ett gott skratt

Humorn på rätta stället!
  • Anonym (Jenny)
    Anonym (va) skrev 2013-02-03 12:44:16 följande:
    Va?  Vad då för observationer? Jag fattar inget!
    ja har du observerat / sett nått kul eller nått knasigt när du varit på ikea ? :P
  • Anonym (Jenny)
    Anonym skrev 2013-02-03 12:41:51 följande:
    varför just IKEA?
    för att där brukar det samlas människor från alla samhällsklasser och kretsar så man kan få se en hel del kul :P 
  • Anonym (kul)
    Anonym (Jenny) skrev 2013-02-03 12:47:06 följande:
    ja har du observerat / sett nått kul eller nått knasigt när du varit på ikea ? :P
    Nej, jag nöjer mig med att HANDLA! 
  • sötare

Appro på ikea var ju en här på fl som skrev att hon gömt sin sambos/mans porrfilm på ikea undra om den har blib´vit hittad ännu

Svar på tråden Observationer på IKEA !