• annonyym88

    Läser du Aftonhoran? (Tidningen eller webbsajten.)

    Läser du Sveriges största (skvaller)tidning?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Läser du Aftonhoran? (Tidningen eller webbsajten.)
  • La Lola

    Japp.


    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • annonyym88
    La Lola skrev 2013-02-03 22:21:13 följande:
    Japp.
    Jag är inte förvånad. Tungan ute
  • La Lola
    annonyym88 skrev 2013-02-03 22:23:23 följande:
    Jag är inte förvånad. Tungan ute
    Nähä.
    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • tahira

    Ja, det gör jag. Läser massor av olika tidningar. Aftonbladet är ofta skit, men jag tycker att de är otroligt duktiga när något oväntat händer, med livesändningar och chattar och mycket läsarkontakt.

    Kommer ihåg när det var det där askmolnet och Aftonbladet var den enda sidan som tidigt samlade information från många olika platser och spred den, och förmedlade kontakt mellan olika läsare som var strandsatta. 

    Sedan föredrar jag ju givetvis annan media när det kommer till djupare analyser av världsläget. Men för snabba, tydliga nyheter har jag ingenting emot AB. 


    Blev mamma vid 17, lever avslappnat och harmoniskt liv i London och avskyr gravida som röker: tahira-faye.blogspot.co.uk/
  • Thaleya1

    Nej, står ju bara skvaller och rykten där nästan. Ibland kan jag titta om det hänt något extremt stort nyhetsmässigt, tillexempel Breivik.

  • läkarstudent

    Nej, sist var typ för 5 år sen när jag bar hos frisören.


    Don't argue with idiots - they will drag you down to their level and then beat you with experience
  • tjej87

    Nej, däremot läser jag Aftonbladet på nätet varje dag och jag trodde att Aftonbladet var den största tidningen i Sverige. Tycker att man snabbt får reda på nyheter där. Skvallret läser jag inte så mkt av men ibland klickar jag mig in där också...

Svar på tråden Läser du Aftonhoran? (Tidningen eller webbsajten.)