• Anonym (Lena)

Högklackat på olämliga platser

Råkade se och läsa en väninnas vänns inlägg på facebook  hon hade varit på marknad med sim man och barn och hade lagt upp en bild på sina skor hon hade haft på sig trött i fötterna men det fungerade med klackarna i gräset med . Hur fan tänker man drar på sig obekväma skor och drar på bil träff liksom i dont get it

• Svar på tråden Högklackat på olämliga platser
  • johanssone

Jag förstår inte varför man startar en tråd om någon annans val av skor, låt henne ha det hon vill känner jag rent spontant

• Tattyn

Trött i fötterna är inte detsamma som att personen burit obekväma skor. Ont i fötterna är inte ens detsamma som att personen burit obekväma skor. Efter en heldags gående och stående är de flesta trötta och ömma i fötterna oavsett vilka skor de råkade ha på sig.
    Ett par av min absolut bekvämaste skor alla kategorier hade 13 cm klack. Döm inte skon efter klacken.

• Anonym

är det bra skor så spelar klacken ingen roll. Mina bästa 3 par med hög klack som jag går med ofta är av märket Manolo Blahnik och bekvämare skor ed klackar  får du leta efter! 

• Anonym (Lena)
    Tattyn skrev 2013-02-04 20:35:29 följande:
    Trött i fötterna är inte detsamma som att personen burit obekväma skor. Ont i fötterna är inte ens detsamma som att personen burit obekväma skor. Efter en heldags gående och stående är de flesta trötta och ömma i fötterna oavsett vilka skor de råkade ha på sig.
    Ett par av min absolut bekvämaste skor alla kategorier hade 13 cm klack. Döm inte skon efter klacken.

Jo men det kan ju knappast vara bästa skor att gå runt i på en skitig gräsplan förstår om man har högklackat på fest

eller så men ute så här på en bilträffs marknad jag fattar det inte .

Hur en 13 cm klack skulle va bekvämare än en platt sko förstår jag inte     
  • La Lola

Oj, rena rama sommaren...
    Är hon utomlands?

*mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Anonym (Lena)
    johanssone skrev 2013-02-04 20:31:07 följande:
    Jag förstår inte varför man startar en tråd om någon annans val av skor, låt henne ha det hon vill känner jag rent spontant
    klart hon får ha vad hon vill tycker bara det inte är dem mest lämliga skor med tanke på var hon hade varit höga klackar är ju inte bra för fötterna så är det bara
  • Anonym (Lena)
    La Lola skrev 2013-02-04 20:44:46 följande:
    Oj, rena rama sommaren...
    Är hon utomlands?

Nä fotot var taggat på facebook var i från sommras
  • Anonym (Lena)
    soetnoet skrev 2013-02-04 20:49:44 följande:
    Men.. Den där bilden var med i en annan tråd som handlade om skor..

var hittade du den
  • Tattyn
    Anonym (Lena) skrev 2013-02-04 20:44:02 följande:

Jo men det kan ju knappast vara bästa skor att gå runt i på en skitig gräsplan förstår om man har högklackat på fest

eller så men ute så här på en bilträffs marknad jag fattar det inte .

Hur en 13 cm klack skulle va bekvämare än en platt sko förstår jag inte     
    Nej, jag förstår att du inte förstår och däri ligger hela dit problem skulle jag säga. Eftersom du själv inte kan förstå att ett par högklackade skor kan vara bekväma än ett par skor utan klack, oavsett underlag så kommer du att aldrig att fatta att andra kan tycka att ett par högklackade skor kan vara det bekvämaste de satt på sina fötter. Men så är det, du tycker att höga klackar är något som bara ska användas till fest och antagligen kommer du hem efter en festkväll med blåsor och trasiga fötter, medan din vän som använder klackar nu och då vad det verkar som inte har några som helst problem med klackhöjden.
    Kan man gå i ett par högklackade skor så är det inte konstigare eller olämpligare än ett par platta ballerinor eller ett par gympadojjor om du tycker att det hade varit en lämpligare fotbeklädnad för en marknad eller lerig bilträff.
    Jag hade inte haft några som helst problem att knata runt på en lerig bilträff i mina 13 cm klackar, eller en hel dag på en marknad...
  • AMC80

Åh den har jag också sett. Men vad hette den tråden tro? Jag tror jag såg den förra veckan iaf.

• Anonym

Jo, dina skor är jättefina, vi har fattat det nu...

• La Lola
    Anonym (Lena) skrev 2013-02-04 20:47:29 följande:

Nä fotot var taggat på facebook var i från sommras
    Jaha, på din trådstart lät som att det hade hänt idag.
    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • hallontroll
    johanssone skrev 2013-02-04 20:31:07 följande:

• Anna Collovin
    Anonym (Lena) skrev 2013-02-04 21:07:36 följande:
    Ja det är hon tjejen exakt samma bild hade hon lagt upp på facebook

Lägg ner för det första hitta du inte min bild på facebook utan tog den i från en tråd här förstår inte vad ditt problem är  sköt dig själv för tusan .
Svar på tråden Högklackat på olämliga platser