• Anonym (TS)

Par med snygg tjej och ful/fet kille

Om ser ett par där tjejen är snygg, smal, har stil, välvårdad. Men killen däremot är lönfet, flintskallig, slarviga kläder med dålig passform, ser ca 5-10 år äldre ut. Skulle ni tycka de ser ut att inte passa ihop? Skulle ni undra varför de är ihop?

• Svar på tråden Par med snygg tjej och ful/fet kille
  • Anonym

Jag skulle anta att killen var rik eller har rika föräldrar.

• Anonym (TS)
    Anonym skrev 2013-02-05 20:44:33 följande:
    Jag skulle anta att killen var rik eller har rika föräldrar.
    fast rika män brukar vara välvårdade med dyra passande kläder?
  • Dagdrömmaren

Jag antar aldrig att folk är ihop innan jag ser dem typ pussas eller hålla hand. Men jag skulle inte bry mig ett dugg, om tjejen kan känna attraktion till killen, trots hans utseende, så är väl det bara bra, alla fina människor är inte så vackra på utsidan.

• Diao

Om det är någon som är slarvigt klädd med opassande kläder skulle jag reagera oavsett om det var en man eller kvinna och oavsett det övriga utseendet. 

Nemi 2011-06-28 & Pixel bf 2013-03-28 → ebbasbebis.blogg.se
  • Anonym
    Anonym (TS) skrev 2013-02-05 20:45:57 följande:
    fast rika män brukar vara välvårdade med dyra passande kläder?

Tvärtom så brukar inte rika män bry sig så mycket om sitt yttre.

De som låtsas vara rika alt. är "nyrika" brukar bry sig om märkeskläder osv men de riktigt rika håller inte på sådär.

• Nyfiken gul

beskriver nästan mig o min man. .... Förutom att han inte är skallig....

Jag har gjort en viktresa och tappat 26 kg i vikt vilket gör att jag ser snyggare ut nu med bättre självförtroende och klär mig och uppför mig utefter det. långt midjelångt hår och kurvig. Jag syns..

Min älskade make är 15 år äldre än mig och har börjat bli lite mer bekväm efter tio års äktenskap.  Kläder har aldrig varit ett intresse och klär sig oftast i slitna jeans och t-shirts kopplat till hans motorcykelmärke. 

Många tycker nog vi är ett udda par men vi älskar varandra efter tio års äktenskap och min man är förstås glad och tacksam över en sexig fru!  

Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • Anonym (TS)
    Dagdrömmaren skrev 2013-02-05 20:47:18 följande:
    Jag antar aldrig att folk är ihop innan jag ser dem typ pussas eller hålla hand. Men jag skulle inte bry mig ett dugg, om tjejen kan känna attraktion till killen, trots hans utseende, så är väl det bara bra, alla fina människor är inte så vackra på utsidan.
    Nu säger vi att du vet säkert att de är par för att de håller hand eller  pussas t.ex.
  • Themis

Jag skulle säga att de ser mer i varandra än utseendet, uppenbarligen.

Naturligt: En ålart på Barriärrevet finner det helt naturligt att bo i rumpan på en sjögurka. Är det nåt du tänker ta upp också?
  • Anonym (TS)
    Diao skrev 2013-02-05 20:47:24 följande:
    Om det är någon som är slarvigt klädd med opassande kläder skulle jag reagera oavsett om det var en man eller kvinna och oavsett det övriga utseendet. 
    Mer att kläderna kanske hänger fult på honom pga hans slaphet. Och ibland kanske en storlek för stor osv. Inte konstiga trasiga plagg jag menar.
  • Anonym
    Themis skrev 2013-02-05 20:52:33 följande:
    Jag skulle säga att de ser mer i varandra än utseendet, uppenbarligen.
    Mm men tycker du inte det är konstigt att det alltid är mannen som är den fula i förhållandet när det gäller sådana här par? Verkar som kvinnor ska tolerera icke snygga men män kan nästan aldrig se under ytan.
Svar på tråden Par med snygg tjej och ful/fet kille