Valde bort syskon trots ägg i frysen
Har efter en äggdonation en underbar dotter på 4,5 år. Hade 2 ägg kvar i frysen som vi var tvunga att ta ett beslut om senast november-12. Jag har alltid sagt att jag får vara glad över att jag fick ett barn, men nu när de fanns där i frysen ville jag ha flera. Problemet var att min man inte ville ha flera, vi valde att gå till familjerådgivningen och där kände jag mig flera gånger överkörd då det inte är lätt att förklara känslor.Maken kunde ju lätt prata om ekonomin,svårigheter med fler barn m.m. Det vart som ni förstår inget försök till en ny graviditet utan äggen kastades, det kändes jobbigt. Men jag trodde det skulle gå över ganska snabbt, vi har ju iaf. vår dotter. Men jag mår inte alls bra nu och känner mig så ostabil, blir lätt ledsen och har väldigt kort stubin gällande allt, känner inte igen mig själv!
Någon som gått igenom något liknande? Någon som har något råd hur jag ska komma över det här?
/Anna
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-02-14 08:23
Usch känner mig verkligen ensam i detta, ingen som har någon tanke kring det iallafall????????