• Blanca

Fungerar mitt ägglossningstest?

Vad jag vet så får inte alla så starka streck som kontrollstrecket. Så det låter som ägglossning. 

• Blanca
    mittliv91 skrev 2013-02-07 15:37:05 följande:
    Bianca, ja det kanske är det ändå, får hoppas det, man blir lite orolig ändå och inbillade mig för en stund att jag kanske inte har ägglossning över huvud taget. Får vänta och se helt enkelt..

kdbo, ja kanske får investera i cb till nästa månad om det inte ger något nu.. 
    Hade samma grej denna månaden. I måndags och tisdag så fick jag streck men inte lika starka som kontroll strecket. igår var strecket ljusare och idag var det lika starkt som i måndags och tisdags så är lite förvirrad :p 
  • Blanca
    mittliv91 skrev 2013-02-07 18:23:24 följande:
    Bianca, aa man blir ju förvirrad. Ska kolla göra ett till test imorgon igen och se vad det visar då, men idag var det bara ett jääääättesvagt streck. 

Tihihi: Ja jo visst kanske det är så. Men efter att ha försökt i sex månader utan resultat ville jag prova med ägglossningstesten :) 
    Jag med. Har även saliv test som jag har börjat med. 
  • Blanca
    mittliv91 skrev 2013-02-07 19:34:29 följande:
    Bianca: Jasså, det har jag inte hört talas om faktiskt. Fungerar det bra? Något du köpt på apoteket eller? :)
    Aa donnatest heter det. Var lite svårt i början men kollar man sitt saliv varje dag ett tag så lär man sig :) Så jag tycker det är jätte bra. 
  • Blanca
    mittliv91 skrev 2013-02-07 20:17:56 följande:
    Bianca: Okej det kanske är värt att kolla in då, tack för tipset! :)
    Gör det! :) 
Svar på tråden Fungerar mitt ägglossningstest?