Inlägg från: bananer80 |Visa alla inlägg
  • bananer80

30 utvalda 2013!

Hej,
    Stockholmstjej här,
    Jag och min sambo är 33 år och vi har försökt sedan i höstas, haft lite struligt med mens och ägglossning som hoppat runt, varit hos gynekologen och allt ser bra ut, så håller tumarna för ett + i år. Tungan ute
    Något som jag tyckte var bra när jag läste lappen till paketet var att vi kan ge bort ett paket till andra medlemmar i gruppen som inte blev utvalda när vi blir gravida. Perfekt ju att fler får chansen!
    Kramar till er alla, nu kör vi som det heter

• bananer80
    Millini skrev 2013-02-11 10:20:28 följande:
    Här kom en fyra dagar försenad mens imorse... Tufft som alltid, ljusningen denna gång blev att få trycka igång monitorn... Så lets get this show on the road.
    Jobbigt!! Vet den känslan Rynkar på näsan Kram
  • bananer80
    Dandelioness skrev 2013-02-10 20:30:45 följande:
    Grattis till er (sista inlägget nu i forumet, riktigt besviken man inte blev utvald):(

Hej, misströsta inte, jag skrev här nedan som du kan se att vi som blivit utvalda kan ge bort ett paket till er andra i gruppen när vi blir gravida. Håll hoppet uppe! Kram
  • bananer80
    Frajda 80 skrev 2013-02-11 15:59:51 följande:
    GRATTIS till alla er som kom med.

Det ska bli intressant att följa er även om det är jobbigt eftersom man själv vill så gärna.
    Men framgångar lyfter hoppet!

Cool 
    Tack, jag kan glädja dig med att om/när vi blir gravida så kan vi skicka ett paket till någon av er som inte kom med, så håll tummarna så kanske det löser sig. Glad
    Kramar
  • bananer80
    pysselkiisen skrev 2013-02-11 16:19:45 följande:
    Grattis till er lyckliga som blev utvalda! Jag och sambon kämpar vidare, är nu inne på fjärde året utan ett enda plus :( Hoppas det går vägen för er andra <3
    Hej, en fundering om ni har försökt i 4 år, är det int dags att se över möjligheterna för IVF då?
    Lycka till!
Svar på tråden 30 utvalda 2013!