• Pixlar

30 utvalda 2013!

Hej!

Jag har blivit en av de utvalda! Paketet kom idag, fullt av teststickor, graviditetstest och såklart en monitor. Även några ägglossningstest som jag kan ge bort till en kompis stod det Glad

Hihi, det riktigt pirrar i magen.. Vilken spännande resa detta ska bli Skrattande

Vilka är vi 30? Kanske alla kan posta en liten snabb presentation?

/Pixlar 

Dotter född juli 2011
  • Svar på tråden 30 utvalda 2013!
  • Spirello

Hej!

Jag har också fått paketet idag.

Jag är 22 år, min sambo 30, vi har försökt sedan maj 2012 och har ett missfall bakom oss. 
    Känner att vi fått ny motivation och energi med paketet som kom idag.

Längtar efter att få kasta mig över monitorn, men väntar nog till sambon kommer hem :)          

• Pixlar

Ja, jag kan ju börja med att presentera mig själv! Glad

23 år, studerar, förlovad med en underbar man som jag har en dotter, född i juli 2011, tillsammans med. Vi blev oplanerat gravida i höstas, men tyvärr resulterade den grav i ett missfall i v6. Efter det började vi båda bli sugna på att skaffa ett syskon till vår dotter (känns väldigt speciellt då vi båda har känt oss riktigt rädda för att skaffa fler då jag fick svår havandeskapsförgiftning med henne). Vi hoppas nu på en liten i slutet på 2013 eller början på 2014! Med Clearblues hjälp hoppas jag att det kommer att gå smidigt och bra Flört 

Dotter född juli 2011 <3 MF i oktober 2012
  • Pixlar
    Spirello skrev 2013-02-08 14:09:27 följande:
    Hej!

Jag har också fått paketet idag.

Jag är 22 år, min sambo 30, vi har försökt sedan maj 2012 och har ett missfall bakom oss. 
    Känner att vi fått ny motivation och energi med paketet som kom idag.

Längtar efter att få kasta mig över monitorn, men väntar nog till sambon kommer hem :)          
    Hej Spirello!

Kul att "träffas" ;)

Jag känner också att motivationen verkligen slagit in i och med det här. Som jag skrev ovan har jag varit lite rädd för att bli gravid igen pga att jag fick havandeskapsförgiftning när jag väntade dottern, men nu känner jag lite mer: kör hårt! :D 
  • Spirello
    Pixlar skrev 2013-02-08 14:16:59 följande:
    Hej Spirello!

Kul att "träffas" ;)

Jag känner också att motivationen verkligen slagit in i och med det här. Som jag skrev ovan har jag varit lite rädd för att bli gravid igen pga att jag fick havandeskapsförgiftning när jag väntade dottern, men nu känner jag lite mer: kör hårt! :D 

Kan förstå att du varit rädd och lite tveksam. Men 2013 är vårt år, nu kör vi! :)
  • jabadabadoo

Hej!

Vi fick paketet idag med många olika teststickor och en monitor. Vi har en liten kille på 1 år som föddes vintern 2012. Nu är vi sugna på ett syskon. Nu kör vi allihopa! :)

• towerosell

Hallå. Vi har också fått ett paket. Jag är 25 år och min pojkvän är lite yngre. Vi är så himla redo att bli föräldrar. Eller så redo som man kan bli. Vilken spännande resa det här ska bli. Hoppas att alla 30 och alla andra då. Sitt efterlängtade barn! Kram.

• Chili123

Hej! Är oxå en av de 30, fick paketet idag så bara börja!

Är 20 år och min pojkvän 23, vi har försökt ett tag nu, så är mer än redo

• Pixlar

Hej jabadabadoo, towerosell och Chili123! Glad

Jag fick min mens i onsdags, så jag trodde först att jag skulle behöva vänta cirka en månad innan jag över huvud taget kunde använda produkten, men sen läste jag i instruktionen att man kan ställa in vilken dag man är i cykeln, upp till dag 5. Visst är det så? och om jag fick mensen i onsdags borde jag väl vara på dag 4 imorgon bitti, så visst borde jag bara kunna trycka in det? Förstod ni det också som så?

• Chili123

Pixlar: ja så förstod jag det med
    Himla knepigt det lät att kombinera det med mitt nattjobb bara :-S hade iaf "tur" och var på dag 1 i cykeln idag

• Pau

Hej på er!
    Nu har vi oxå fått packet, lite smått förvånad när det kom måste jag säga. Tillhör inte dom som försökt spciellt länge egentligen. Kul och spännande =)

Jag är iaf 26 (snart 27) pluggar till behandlingspedagog och sambon min är 27. Väntat och längtat o 5 år innan jag verkligen kände sig redop så nu jäklar i det får vi hoppas att det blir en liten bäbis för oss snart =)

Svar på tråden 30 utvalda 2013!