Inlägg från: egrandin |Visa alla inlägg
  • egrandin

30 utvalda 2013!

Snart 19 år från södra Stockholm. Förlovad med min pojkvän sedan 10 januari i år, varit tillsammans sedan den 28 maj 2010! Har en enorm bebislängtan och fick missfall i julas, dagen innan självaste julafton.

Nu tar vi nya tag tack vare FL och Clearblue :))

• egrandin
    Tofflelina skrev 2013-02-11 17:09:16 följande:

Verkar som att man måste vara runt 30 för 30gruppen! Lite intressant :)
    Jag är snart nitton så det tror jag inte! :)
  • egrandin
    MajsanGG skrev 2013-02-11 17:31:40 följande:

Hon menar inte under 30, hon menade över 30, o det menar jag också. :)
    Jaha, menade ni att man om man är över trettio så kom man inte med, eller är jag helt lost nu?
  • egrandin

Har den sämsta alla hjärtans dag hittills. Avlivade min äldsta hund igår :( kram till er andra så klart.

• egrandin

Tack så mycket, allesammans. Får försöka blicka framåt men det är svårt. De andra två hundarna går här hemma och nosar, ylar och gnäller. De förstår inte att han inte kommer tillbaka. Kan passa på att säga att de andra två är "livskamrat" och son till den numera avlidne. Så lite har vi ju kvar av honom i alla fall. Ska få hem en urna med hans aska, och sparade lite av hans päls som sköterskan rakade bort.

Det är tungt, men förhoppningsvis blir det lättare. Hjärta

• egrandin

Är inne på mensens fjärde dag idag, och har kommit igång med monitorn. Än så länge känns den lätt :) mår bättre denna vecka även om det fortfarande är tufft.

Får hoppas att humöret är uppe när det är testdags och skapa-bebis-dags så det blir ett litet liv. :)

• egrandin

Dag nio idag, och ligger på andra sträcket, som jag tolkar som hög men inte max? Första gången jag använde monitorn var det lite svårt att förstå hur stickan skulle sättas in i monitorn haha. Nu går det på rullande band dock. Missade att testa dag sju, men det verkar inte ha gjort något så :)

• egrandin

Idag hamnade vi på max med monitorn, dag 11! Enligt tidigare beräkningar borde ägglossningen ske i nästa vecka, så tur att monitorn gör sitt jobb så vi inte missar. It's time for some babymaking Skrattande

• egrandin
    gosis skrev 2013-02-26 13:32:21 följande:
    Samma här, babymaking it is. Med en glad gubbe både igår och idag så blev jag glad igen då jag trodde att det inte skulle bli nån Äl denna månad.
    Jag o mannen fick till det i fredags och igår och nu kör vi så det ryker :))
    Tjoho!! Ja det är bara att köra på, maxa allt :D lycka till!!
  • egrandin

Grattis till er som blivit gravida!!

Har haft en dålig vecka med ett ännu värre humör, och veckan som kommer ser ut att bli lika dålig. Mår illa lite till och från, hungrig nästan hela tiden och lite yr. Mensen bör komma om en vecka, eller ja.. Den bör inte komma alls men aa :) vi får se. Vill inte hoppas för mycket heller, så man blir besviken. Denna eviga väntan :(

Svar på tråden 30 utvalda 2013!