Inlägg från: Sofia 383 |Visa alla inlägg
  • Sofia 383

30 utvalda 2013!

Grattis till alla som blev utvalda hoppas verkligen att all plussar och att det går bra för er. Jag kom inte med heller men kommer att följa er här och läsa om er väg till pluset :) Själv längtar jag till mitt fösta barn. Många kramar till er alla

• Sofia 383

Grattis alla som blivit valda Håller tummen för er och alla andra som följer er :) Kram

• Sofia 383

gabbi81: det är inte bara ni som är vip som kan skriva i den tråden utan alla som är med i vi vill ha barn kan skriva :) För alla ska som är medlemmar ska få stöd och prata med er som går igenom detta och fråga er .

• Sofia 383

Det är alla som är medlemmar i vi vill ha barn med clear blue som kan skriva :) Jag blev inte vald till 30 gruppen men jag kan skriva till er :) och följa er och gratta er, fråga er :) Det är väldigt spännande att följa er och hoppas på att alla får ett plus :) Kanske så blir man vald till gruppen en dag :) Jag håller tummarna för er alla :) Kram

• Sofia 383

Ja det är den :) Det gör vi, är jätte glad att få vara med och stötta och få fråga er och själv så kämpar jag vidare med mitt :) Hoppas på ett plus detta år :)

• Sofia 383

Jag kommer att följa er och stötta er så mycke jag kan :) Hoppas på att jag själv får dela med mig när jag plussar med er :) Kram

• Sofia 383

Chili123: det ska du inte ha, du ska vara glad och positiv till att du blev vald och när du har plussat så kan du göra någon annan glad med att skicka vidare:)
    Jag är så glad för eran skull:)

Demajbebis: ta det lungt stressa inte med plusset nu:) bara för att skicka vidare. Då kommer det inte att funka, ta det lungt:)

Kramar till er

• Sofia 383

Heja heja på oss alla Det kommer att komma många plus detta år :) tror jag :)

Svar på tråden 30 utvalda 2013!