30 utvalda 2013!
Jag fick paketet på min 30 års dag! Tack familjeliv! Nu ska det bli familjeliv här :)
Jag fick paketet på min 30 års dag! Tack familjeliv! Nu ska det bli familjeliv här :)
Är det här man skriver hur det går? Är mitt i cykeln och är ivrig att få börja med monitorn när mens dyker upp..
Heja heja alla bebis sugna brudar!!
Äl idag!! Jag med.. Tack för testerna utan dem hade jag trott äl varit för länge sedan..
Fick smiley gubbe igår på äl.. Nu undrar jag .. Haft så konstigt ont i magen idag.. Som magknip nästan, någon som känt det samma i samband med äl?
Nu har äl varit för ca 1-2 dagar sedan.. Känner en förhoppning och en vis hopplöshet för att jag inget känner.. Nu vet jag att det är för tidigt att känna, men när månad efter månad gått o man väntar och hoppas.. Och inget händer...Så vill jag så gärna känna något.. ett .. Litet hopp om att nu är det dags.. Hur ska man slå bort tankarna? Äl kom sent denna månad, det vet jag tack vare clearblue.., kanske har jag tidigare trott att äl kommit tidigare..
Pau; när började du märka dessa symptom? Har just haft äl och väntar spänt på att få upptäcks symptom.. Något annat? Ökade flytningar? Mensvärk? Synligare ådror? Lycka till!!
Eftersom jag så gärna vill.. Så analyserar jag varenda lite sak som möjligtvis känns i kroppen.. Är på äl +3 och det liksom "burrar" och "surrar" i tjejmagen, detta har jag aldrig kännt tidigare och funderar på om det är ett tidigt tecken.. Någon som har någon fundering?
Åh jag hoppas för er tjejer.. Tänk vilken lycka!! Jag är på äl+4 fick.. Jag undrar hur era respektive hantera allt? Vi har nämligen haft lite gnabb, sambon känner sig som en maskin och att allt handlar om produktion och inte lust.. :( jag är så fokuserad och förstår vad han menar... Men, jag vill ju ., :( igår kände jag ett "burrande" i livmodern hela dagen och i morse., hoppades lite på ett tidigt graviditets tecken.., men nu känns det inte längre., var precis som om en liten fluga burrade och surrade.. Som vibrationer...
Demajbebis; är du under utredning? Besvikelsen varje månad blir till tortyr av ren ångest.. Förstår verkligen.. Vi har försökt i ca; 1år men har aldrig haft något preventivmedel heller på många många år