Inlägg från: Jeeeenny |Visa alla inlägg
  • Jeeeenny

30 utvalda 2013!

Trasslet skrev 2013-02-11 21:44:10 följande:
    Nej, icke. Eller jag fick ett mejl (som alla andra antar jag) om att gå in och kika i vip-listan om jag var en av de utvalda - och där är jag! :)
    Hoppas avin pingar in imorgon dårå. :)

Än finns det ju en liten chans, "bara" 28st där i gruppen ännu.
    Fick också ett mail om det, men än finns jag inte där iallafall...

Grattis till er som kom med! Solig
  • Jeeeenny

Har sett att det funnits 2 stycken på blocket. Tycker att det är riktigt trist o fruktansvärt fult gjort, att ta "plats" från andra som verkligen vill bli gravid bara för att man vill försöka tjäna snabba pengar

• Jeeeenny
    Pau skrev 2013-02-17 15:50:18 följande:
    Hej på er! Hoppas ni alla har en fin helg
    Jag börjar bli fundersam på om det är ett litet livet i magen min. Har inte kommit igång med monitorn ännu (kom efter äl och tänkte att då drar jag igång när jag vet om det blivit något). Jag mår illa typ varje gång jag ätit, trött, metal smak i munnen och kaffet smakar apa (älskar kaffe) vad tror ni? Själv känner jag att det kanske är för tidigt med symptom? 6 dagar kvar till beräknad mens, ägglossning för ca 10 dagar sedan.
    Hoppas det går framåt för er alla och att det blir många plus i gruppen
    Spännande! Hoppas du får ett fint plus inom några dagar Solig
  • Jeeeenny
    123456 skrev 2013-02-17 16:24:42 följande:
    Undrar vem det kan vara som säljer sina prylar. Som jag vet  har  bara jag o en till sagt till att vi plussat och jag har då rakt inte satt ut något på blocket... Finns det en i 30 gruppen som är hemligt gravid tro? Börjar kännas som värsta såpoperan detta. 
    cutepoison skrev 2013-02-17 16:28:20 följande:
    Fast att det finns två stycken på blocket betyder ju inte att de är härifrån eller att båda är det. De går ju att köpa :) Grattis till plusset! 

Näe, det behöver ju inte betyda att båda är härifrån. Men uppenbarligen är ju den ena det iaf.
    Tycker bara att det är synd när man inte kör på det konceptet som är. att man ska skicka vidare när man plussat och ge någon annan chansen att få hjälp på vägen till ett efterlängtat plus.
  • Jeeeenny
    Demajbebis skrev 2013-02-17 16:33:28 följande:
    Hon som fick lämna ifrån sig paketet sa att jag gått fult tillväga? Fattar inget. Hon har inte plussat m hjälp av detta, hon va redan gravid men anmälde sig för att tjäna pengar antagligen. Jag tror inte heller någon i gruppen nu säljer, detta som hon hade ute på blocket var verkligen uppenbart: en monitor, 6 paket stickor till monitor. 3 paket 2-pack gravtest och ett ägglossningstest! Precis exakt det som man får i paketet! Smart gjort! Eller så är hon bara trög och har inte fattat poängen med gruppen;)
    Finns inget kvar på blocket nu iallafall Bara på tradera..

Jag tycker inte att du har gått fult tillväga.. Hoppas att du snart får ett plus nu när du äntligen fått ditt paket Solig
  • Jeeeenny
    grodis skrev 2013-02-20 09:40:08 följande:
    God morgon solstrålar Solig

Fick ägglossning igår och det känns som en dunderägglossning.
    Vaknade tom i natt av att det gjorde ont i äggstockarna.
    Känns som mensvärk.

När jag var hos gyn och gjorde ett vul så hade jag så här ont och då såg man att jag hade stora äggblåsor och hon förklarade att det var därför jag hade ont.
    Så med andra ord är chanserna lite lite större att jag blir gravid den här månaden :D
    Åh vad jag hoppas!
    Håller en tumme! Solig
  • Jeeeenny
    Pau skrev 2013-02-20 11:16:32 följande:
    Jag förstår inte, jag fattar inte att det e sant. Har beräknad mens på lördag men känt mig annorlunda som jag skrivit tidigare och tog ett test idag, eller tre...alla visade klart och tydligt GRAVID. Äntligen, känslan går inte att beskriva. Jag är så lycklig, chockad, förvånad...ja allt på en gång.
    Åh vad roligt!!!! *G*R*A*T*T*I*S*!!!!!! Solig
  • Jeeeenny

Hoppas förresten att era plus smittar av sig åxå
    Bara jag får ordning på blödningarna efter vårt ma så hoppas jag på att åxå få plussa inom en snar framtid Solig

• Jeeeenny
    MajsanGG skrev 2013-02-21 14:20:14 följande:

Tack tjejer! Det gick jättebra, jag är så otroligt nöjd med min läkare! Äl hade nämligen precis varit o hon konstaterade att allt ser perfekt ut. Nu blir det återbesök tillsammans o förhoppningsvis får vi ett svar redan då! Jag är så nervös! O lycklig! Det känns som om drömmen kan bli verklighet! ^^
    Vad spännande! Håller en tumme Solig
  • Jeeeenny
    Demajbebis skrev 2013-02-24 13:03:07 följande:
    Ingen mens än, är på dag 34 i cykeln. Antagligen är mensen bara lite sen, men hoppas kan man ju alltid! Ska Dock vänta med gravtest till slutet på veckan om mensen ej dykt upp tills dess!!;)
    Åh, håller en tumme stenhårt för ett fint plus o ingen mens! Solig
Svar på tråden 30 utvalda 2013!