Inlägg från: 123456 |Visa alla inlägg
  • 123456

30 utvalda 2013!

Hej! 

Jag fick paket igår! Hade inte en susning om att jag fått komma med så det var verkligen en glad överraskning. Herregud så mycket grejer det var i! Jag är 35 år, gift och vi har en pojke som är 2 ½år nu. Vi har försökt i 1 år. Man blir lika besviken varje gång mensen kommer och jag nojjar över att jag bara blir äldre och äldre.    

• 123456

Såg att jag fått benämning VIP 2012. En liten fråga bara: borde vi inte vara VIPmedlemmar 2013?

• 123456
    Demajbebis skrev 2013-02-17 14:03:21 följande:
    Japp håller tummarna för plus för oss alla!!!ja hemsk människa, så skriver dom till mig att jag gått fult till väga för att få ett paket! Men d va ju hon som gick fult tillväga och det var därför jag fick paketet:)
    Vem säger till dig att du gått fult tillväga för att få paket? Lyssna inte på sånt skitprat! 
  • 123456
    Jeeeenny skrev 2013-02-17 10:37:32 följande:
    Har sett att det funnits 2 stycken på blocket. Tycker att det är riktigt trist o fruktansvärt fult gjort, att ta "plats" från andra som verkligen vill bli gravid bara för att man vill försöka tjäna snabba pengar
    Undrar vem det kan vara som säljer sina prylar. Som jag vet  har  bara jag o en till sagt till att vi plussat och jag har då rakt inte satt ut något på blocket... Finns det en i 30 gruppen som är hemligt gravid tro? Börjar kännas som värsta såpoperan detta. 
  • 123456

För oss tog det ett år nu, Med första barnet tog det 6 månader. Skulle precis ringa och boka tid på kliniken för att få hjälp nu när vi plussade. Lider verkligen med er som försökt under 3-4 års tid. Ni måste väl ha börjat på utredningar? 

• 123456
    kossann skrev 2013-02-20 18:05:17 följande:
    Hur går det där till med "skicka-vidare"? Får ni VIP:are en lista och välja på, eller är det upp till att välja bland vem som helst i gruppen?  

Jag har faktiskt fortfarande inte fått svar från clearblue, väntar besked.
  • 123456
    Frajda 80 skrev 2013-02-25 17:11:59 följande:
    Hej alla,

hur går det för er?
    Har någon svarat er på hur ni gör för att "skicka vidare"?

GRATTIS igen!
    Tyvärr har jag ännu inte fått svar!
  • 123456
    grodis skrev 2013-02-24 12:08:25 följande:
    Hej tjejer!

Ni som är gravida, hur tidigt fick ni era första gravidsymptom?
    Kände tidigt av symtomen som är som innan mensen ska komma. Typ molvärk, lite spända bröst. Sen v 5 har illamåendet tilltagit och jag har fått mer ont i brösten. Är nu i v 6 tror jag....
  • 123456
    VEA skrev 2013-02-27 12:31:22 följande:

Tycker också det känns som "många" fler är gravida ;)
    Är det inte bara jag och Pau då? eller förresten det var en tjej innan mig också, men hon kanske bara inte ändrat status....

Nu har jag i alla fall fått info om skicka vidare. Jag återkommer ang detta.Glad 
  • 123456

Jag tänkte bara säga att jag nu skickat min plats vidare till Frajda80 så snart kommer hon vara med i 30 gruppen. Välkomna henne med värme.

Det dröjde ett tag innan jag fick veta hur jag kunde skicka vidare eftersom det tydligen var så att de inte räknat med att flera skulle plussa så snabbt och därför inte hade paket klara. Vi har löst det så att jag skickar vidare det i paketet jag inte öppnat och använt och de kompletterar med resten. Jag önskar verkligen alla stort lycka till och håller mina tummar och tår för att jag får behålla mitt lilla knyte.

• 123456
    VEA skrev 2013-03-08 11:01:39 följande:
    Jag har valt Sofia 383 att skicka vidare ett paket till.

Och tack för alla grattis och Sofia 383, nu hoppas vi att Clearblue monitor ska vara till lika stor nytta!

Sofia383 verkar vara poppis för Bananer80 valde henne också när hon plussade. Hon kanske inte behöver två paket. Får jag föreslå mammas lilla ängel hennes historia berör verkligen....
  • 123456

Gud vad roligt med alla plus! Fantastiskt. Det är ju kul att monitorn fungerat också och det gick ju fort! Nu har forumvärden lite att hålla reda på va gäller skicka vidare.Glöm inte att skriva i gravidtråden... Frajda80 skönt att paketet kom fram och hoppas de är snabba på familjemedia med att skicka resten. Gav dem din adress så fort jag fick den. Lycka till! 

• 123456

Det kan du göra på en gång. Först brukar det vara ett informationsmöte och sen i v 10-12 inskrivning. I mitt landsting i alla fall.

• 123456
    Frajda 80 skrev 2013-03-18 15:43:47 följande:
    Det tog ju tid innan jag med fick mitt... som jag fortfarande inte fått...

Kanske du bör ligga på och fråga också... Jag trodde att han hade skickat till dig redan.
  • 123456
    Frajda 80 skrev 2013-04-26 09:54:31 följande:
    Hej där, hur går det för dig/er?
    Jodå tack bara bra. Är i vecka 15 nu och har gjort KUBtest med bra resultat. Brukar skriva i tråden BF i oktober.
    Men jag följer er i denna tråden också med stort intresse.  
  • 123456

Jag måste få ge alla i gruppen särskilt er som tyvärr inte har en bebis på väg ännu ett stort lycka till. Jag lider med er som kämpar. Har familjemedlemmar som försökt med allt inkl 7 ivf försök under mer än 5 års tid och som nu väljer att adoptera istället. Det är psykiskt påfrestande och vi andra för vilka det lyckas kan inte göra annat än att finnas där som stöd. Hjärta

Svar på tråden 30 utvalda 2013!