30 utvalda 2013!
Hej alla!
Nu har jag också hämtat ut mitt paket och är med i den sk. "30-gruppen". Vet inte om man skall anmäla sig någonstans mer än här i forumet?
Hej alla!
Nu har jag också hämtat ut mitt paket och är med i den sk. "30-gruppen". Vet inte om man skall anmäla sig någonstans mer än här i forumet?
Väntar själv fortfarande på mensen för att kunna sätta igång... Någon som haft problem med monitorn på någon sätt som kan förhandstipsa om headsupvarningar?
Tack! Värt att tänka på! :)
Min menscykel verkar ha ballat ur totalt så själv väntar jag fortfarande på att den ska komma igång så att jag kan börja med monitorn. :(
Roligt att det verkar funka för så många av er, det gör att man vågar hoppas lite mer! Verkar vara en hel del som redan blivit gravida?
Är det fler här inne som har kommit typ noll, alltså inte ens kunnat börja med ÄL testerna? Alla verkar redan bra så långt framme och en del redan gravida :) Någon som också inte har barn sedan innan?
Då är vi på samma blad, härligt! :) Jag är 31 och min man 30 :)
De flesta verkar bli ledsna över att få mens men idag blev jag superglad när den äntligen dök upp! Fick hemska PMS besvär igår med värk i mage, spydde och lite feber, trodde jag fått magsjuka men det var alltså nog bara mensen som äntligen efter två månaders uppehåll kom! Nu kan jag äntligen sätta igång med monitorn.
Ni som hållt på ett tag, när ni ställde in monitorn, fick ni välja tidsintervall på monitorn eller ställer den in sig automatiskt efter klockslaget du sätter på och ställer in första mensdagen???? Tacksam för lite hjälp..... :)