Inlägg från: kossann |Visa alla inlägg
  • kossann

30 utvalda 2013!

Demajbebis skrev 2013-02-16 07:45:35 följande:
    Jag får kontakta dem. För såhär var det i mitt fall. Jag var inte med i vip gruppen från början, kom med pga en vip medlem blev utkastad, då hon redan väntar barn och la ut paketet på blocket för 3000kr (vilka pengakåta människor det finns när det kryllar av oss som verkligen behöver detta) så att så kom jag med, och igår när jag fick paketet ser jag att det skickats direkt från den personen till mig, men utan monitor! Antagligen har de kanske hunnit sälja monitorn ... Blev bara så besviken. Tycker ju inte dom skulle bett henne skicka direkt till mig, kunde gått via dem istället så att dom verkligen ser att det inte var med, tänk om dom inte tror mig?

Vad roligt för dej att du kom med till slut! Hoppas att du får monitorn snart!
  • kossann
    Pau skrev 2013-02-20 11:16:32 följande:
    Jag förstår inte, jag fattar inte att det e sant. Har beräknad mens på lördag men känt mig annorlunda som jag skrivit tidigare och tog ett test idag, eller tre...alla visade klart och tydligt GRAVID. Äntligen, känslan går inte att beskriva. Jag är så lycklig, chockad, förvånad...ja allt på en gång.
    Åh, vad härligt! Stooooort Grattis!!!
  • kossann
    gabbi81 skrev 2013-02-20 17:51:17 följande:
    Hoppas du får skicka vidare ditt paket till någon som behöver det ... Glad
    Hur går det där till med "skicka-vidare"?
    Får ni VIP:are en lista och välja på, eller är det upp till att välja bland vem som helst i gruppen?

• kossann
    Demajbebis skrev 2013-02-24 13:03:07 följande:
    Ingen mens än, är på dag 34 i cykeln. Antagligen är mensen bara lite sen, men hoppas kan man ju alltid! Ska Dock vänta med gravtest till slutet på veckan om mensen ej dykt upp tills dess!!;)
    Spännande! 
  • kossann
    123456 skrev 2013-02-27 14:03:16 följande:
    Är det inte bara jag och Pau då? eller förresten det var en tjej innan mig också, men hon kanske bara inte ändrat status.... Nu har jag i alla fall fått info om skicka vidare. Jag återkommer ang detta. 

Jag e nyfiken på det där skicka vidare. Om ni får välja vem ni vill? Här ska det mysas idag! ÄL-Stickan gav utslag! Hoppas det går vägen :)
  • kossann

Grattis till er som har plussat!
    Själv har jag BIM på torsdag, lång väntan dit :/ 

• kossann
    VEA skrev 2013-03-08 21:46:41 följande:
    Kossann: Då har jag meddelat forumvärden. Kram till er!

Tack, tack, tack! *Ler stort*
Svar på tråden 30 utvalda 2013!