Inlägg från: MajsanGG |Visa alla inlägg
  • MajsanGG

30 utvalda 2013!

Grattis till er som blev utvalda! Lite ledsen att man inte blev det men men... jag kanske är för gammal för det!? Hoppad på många söta bebidar snart! ;)

• MajsanGG
    Tofflelina skrev 2013-02-11 17:09:16 följande:
    Verkar som att man måste vara runt 30 för 30gruppen! Lite intressant :)

Faktiskt! De vill inte riskera att 70talisterna drar ner på deras procent... ;)
  • MajsanGG
    egrandin skrev 2013-02-11 17:13:49 följande:
    Jag är snart nitton så det tror jag inte! :)

Hon menar inte under 30, hon menade över 30, o det menar jag också. :)
  • MajsanGG
    Jeeeenny skrev 2013-02-11 21:49:33 följande:

Än finns det ju en liten chans, "bara" 28st där i gruppen ännu.
    Fick också ett mail om det, men än finns jag inte där iallafall...

Grattis till er som kom med! Solig
    Nu var det 27! Och "HollyGoligthly" hade försvunnit... det verkar lite struligt med det här  :D
  • MajsanGG
    Chili123 skrev 2013-02-12 23:07:29 följande:
    Men oj vilka skuldkänslor jag får nu! Vi har ju bara försökt i några månader, är unga och har oddsen med oss, känns så fel att jag blev utvald då, när andra kanske har större behov.. Får hoppas jag blir gravid fort och kan "skicka vidare" en monitor! Lycka till alla!

Nej Chili123! Du ska inte ha skuldkänslor! Du ska ta det lugnt och bli gravid! ;)

Clearblue är ett företag o behöver "fertila individer" till deras statistik. Därför så många unga, redan mammor, osv i gruppen. De som har som du säger "oddsen med sig" kommer plusa ändå o det betyder fina nummer för press o reklam. Efter 35 år sjunker fertiliteten hos kvinnan enormt, därför alla i gruppen är runt 30 eller yngre. Vi äldre skulle crasha deras nummer! Haha! :D

Så inga skuldkänslor! Ta hand om dig o bli en underbar mamma! Vi är här för att ge dig stöd! <3
  • MajsanGG
    Med kärlek skrev 2013-02-13 13:31:10 följande:
    Heja heja alla bebis sugna brudar!!
    Heja heja!!  :D
  • MajsanGG
    grodis skrev 2013-02-14 09:07:43 följande:
    God morgon solstrålar Solig
    Har ni det bra idag? Glad
    Kram!
    Nackspärr från helvetet!! AAAAGH!!!! 

Grattis på alla Hjärta dag!! 
  • MajsanGG
    egrandin skrev 2013-02-14 09:26:37 följande:
    Har den sämsta alla hjärtans dag hittills. Avlivade min äldsta hund igår :( kram till er andra så klart.
    Ånej!!!  Stor kram till dig!!  Hjärta
  • MajsanGG
    Sofia 383 skrev 2013-02-14 10:17:22 följande:
    MajsanGG: vila mycke så går det över :)

Kram på er alla
    Tack Sofia! Sitter o jobbar framför datorn men har sett till att jag får hjälp när jag ska ta hand om stora grejer i lagern. 

Kram på dig med! 
  • MajsanGG
    Forumvärd skrev 2013-02-14 09:48:18 följande:
    God morgon på er! Solig

Jag vill passa på och önska er ett stort lycka till på denna resa. Det ska bli så roligt att få följa er Solig
    Tack så mycket!! 
Svar på tråden 30 utvalda 2013!