Inlägg från: Stassa |Visa alla inlägg
  • Stassa

30 utvalda 2013!

Trasslet skrev 2013-02-11 21:44:10 följande:
    Nej, icke. Eller jag fick ett mejl (som alla andra antar jag) om att gå in och kika i vip-listan om jag var en av de utvalda - och där är jag! :)
    Hoppas avin pingar in imorgon dårå. :)

Hej Trasslet
    Har du fått någon avi ännu? Jag är också en av VIP, men inte fått någon avi, sms eller mail.Rynkar på näsan Men det kanske kommer.
  • Stassa

Jag har inte heller hunnit använda min monitor ännu, och jag hoppas verkligen inte att jag behöver göra det heller. Jag tror att jag ska ha BIM på torsdag. Men är osäker eftersom jag inte har avnänt några ÄL-tester.
    Vi ska dock resa bort över helgen. Sova över hos vänner på fredagen och hotell och bröllop på lördagen. Så oavsett om jag är med barn (och måste tacka nej till vin, och få konstiga blickar) eller har mens (sova borta med risk för att bloda ner andras lakan och sängar), så är detta inte så vältimat. Men, men det är inget att göra någonting åt. Om mensen inte har kommit på fredag morgon, så kommer jag kissa på en av min cb-digitala stickor.

• Stassa
    MajsanGG skrev 2013-02-18 11:32:00 följande:

Hoppas att en underbar helg börjar för dig redan på fredag när du får plus !!! :)
    Tack!
    Om jag får ett plus, så skicar jag monitorn till dig.
  • Stassa
    Demajbebis skrev 2013-02-19 07:34:15 följande:
    I natt drömde jag att jag var gravid. Drömmen kändes så verklig o ja va överlycklig! Sen vaknade jag o insåg att det inte va på riktigt! :/ blöder inte mer så har ingen aning om varför jag blödde igår. Skumt!! Kram
    God morgon Demajbebis
    Har du provat att ta ett grav-test? Du har ju faktuiskt fått 6 st.så du borde ji´´u kunna tjuvstarta med dem innan monitorn har kommit. Kram
  • Stassa
    Pau skrev 2013-02-20 11:24:35 följande:
    Tack snälla :)

Hoppas du oxå får ett plus snart :)

GRATTIS!!!
    Nu vill jag också testa. Har BIM i morgon (tror jag), men har lovat mid själv att inte testa förens på fredag morgon om inte mensen har kommit då.
  • Stassa

Jag hade bruna flytningar igår kväll, och tog för givet att nu är mensen här. Så då "dog" hoppet och jag förberedde mig på att börja använda monitorn efter helgen (är bortrest i helgen). Men sen har det inte kommit någonting mer efter det. Så nu har hoppet plötsligt "återuppstått". Jag springer dock på toaletten en gång i halvtimmen för att kolla om mensen har kommit eller inte. Mina arbetskompisar måste tro att jag har fått urinvägsinfektion eller något.

• Stassa
    MajsanGG skrev 2013-02-21 12:47:59 följande:

Tack! Är i väntrummet nu... lite skakig idag, fattar inte! Så nervöst...

Lycka till!
  • Stassa
    MajsanGG skrev 2013-02-21 14:20:14 följande:

Tack tjejer! Det gick jättebra, jag är så otroligt nöjd med min läkare! Äl hade nämligen precis varit o hon konstaterade att allt ser perfekt ut. Nu blir det återbesök tillsammans o förhoppningsvis får vi ett svar redan då! Jag är så nervös! O lycklig! Det känns som om drömmen kan bli verklighet! ^^
    Vad skön att du hade en bra läkare och att allt verkas ser perfekt ut.
    Min mens har fortfarande inte kommit igång. Så jag fortsätter hoppas. Om den inte har dykt upp i morgon bitti, så blir det till att kissa på en sticka.
  • Stassa

Min mens kom i fredags morseGråter , som jag trodde. Idag ska jag köpa batterier till monitorn och i morgon ska jag förmodligen börja kissa på den. Ska sätta mig och läsa igenom häftet ikväll.

• Stassa

Idag fick jag kissa på min monitor (eller på stickorna till monitorn) för första gången. Dag 6 med andra ord, och självklart var det låg fertilitet. Men det var kul att få börja använda den i alla fall.

Svar på tråden 30 utvalda 2013!