30 utvalda 2013!
Hoppas avin pingar in imorgon dårå. :)
Hej Trasslet
Har du fått någon avi ännu? Jag är också en av VIP, men inte fått någon avi, sms eller mail.
Men det kanske kommer.
Men det kanske kommer.
Jag har inte heller hunnit använda min monitor ännu, och jag hoppas verkligen inte att jag behöver göra det heller. Jag tror att jag ska ha BIM på torsdag. Men är osäker eftersom jag inte har avnänt några ÄL-tester.
Vi ska dock resa bort över helgen. Sova över hos vänner på fredagen och hotell och bröllop på lördagen. Så oavsett om jag är med barn (och måste tacka nej till vin, och få konstiga blickar) eller har mens (sova borta med risk för att bloda ner andras lakan och sängar), så är detta inte så vältimat. Men, men det är inget att göra någonting åt. Om mensen inte har kommit på fredag morgon, så kommer jag kissa på en av min cb-digitala stickor.
Jag hade bruna flytningar igår kväll, och tog för givet att nu är mensen här. Så då "dog" hoppet och jag förberedde mig på att börja använda monitorn efter helgen (är bortrest i helgen). Men sen har det inte kommit någonting mer efter det. Så nu har hoppet plötsligt "återuppstått". Jag springer dock på toaletten en gång i halvtimmen för att kolla om mensen har kommit eller inte. Mina arbetskompisar måste tro att jag har fått urinvägsinfektion eller något.
Min mens kom i fredags morse
, som jag trodde. Idag ska jag köpa batterier till monitorn och i morgon ska jag förmodligen börja kissa på den. Ska sätta mig och läsa igenom häftet ikväll.
Idag fick jag kissa på min monitor (eller på stickorna till monitorn) för första gången. Dag 6 med andra ord, och självklart var det låg fertilitet. Men det var kul att få börja använda den i alla fall.