• VEA

30 utvalda 2013!

Så förvånad jag var när jag fick hem en avi adresserad från familjeliv, förstod att jag högst troligt blivit utvald men kunde ju inte vara säker. Hämtade ut ett jätte stort paket och mycket riktigt så är jag en av dessa 30, så glad och chockad. Har en otroligt tuff period så jag blev väldigt glad över detta. Tack Familjeliv och Clearblue som ger oss denna otroligt fina möjlighet till nytt liv, det finaste som finns. Är så glad att jag får vara en av dessa 30. En kort presentation av mig själv. Är 32 år och bor i centrala Malmö, har två pojkarna i åldrarna 1 och 5 år (2007 och 2011). Den första graviditeten kom på "beställning", nummer två en oerhört lång tid (hormonbehandling etc), den tredje resulterade i ett änglabarn (egentlig BF i maj i år). Detta resulterade i stor sorg och det har smärtat oss otroligt då vi så gärna vill. Nu så är det vår tur och nu har vi även maximal hjälp i och med denna otroliga chans. Ska bli otroligt härligt att få skicka denna möjligheten vidare. Är gift med en underbar man och har varit det i snart sju år. Här ska vi stötta varandra hela vägen!

• VEA
    Demajbebis skrev 2013-02-12 14:27:02 följande:
    Jippi jag är vip!!!!! Så lycklig!!!!!:)

Härligt!!! Roligt att informera dig om detta. Snart bebisar, här stöttar vi varandra hela vägen tjejer!
  • VEA
    Sofia 383 skrev 2013-02-12 20:55:42 följande:
    Det är alla som är medlemmar i vi vill ha barn med clear blue som kan skriva :) Jag blev inte vald till 30 gruppen men jag kan skriva till er :) och följa er och gratta er, fråga er :) Det är väldigt spännande att följa er och hoppas på att alla får ett plus :) Kanske så blir man vald till gruppen en dag :) Jag håller tummarna för er alla :) Kram

Den är till för alla som finns med i denna "vi vill ha barn" (över 2000 medlemmar). Det är till för att hjälpa och stötta varandra. Nu kör vi tjejer!
  • VEA
    Sofia 383 skrev 2013-02-12 21:02:25 följande:
    Ja det är den :) Det gör vi, är jätte glad att få vara med och stötta och få fråga er och själv så kämpar jag vidare med mitt :) Hoppas på ett plus detta år :)

Det hoppas jag också! Häng med, kanske blir du den lycklige som får en monitor när vi blir gravida. Tack för all stöttning och glädje du delar med oss.
  • VEA

Happy Valentines day! Ha en underbar dag alla!

egrandin skrev 2013-02-14 09:26:37 följande:
    Har den sämsta alla hjärtans dag hittills. Avlivade min äldsta hund igår :( kram till er andra så klart.

Stor kram till dig! Extra mycket tankar åt ditt håll idag.
  • VEA
    Spirello skrev 2013-02-14 13:41:56 följande:
    Har precis fått positivt på ÄL-test. Hoppas att vi kan baka en liten alla hjärtans bebis :)  Ha en underbar alla hjärtans dag tjejer!   

Spännande! Håller tummarna för en snar liten bebis i magen :)
  • VEA
    gabbi81 skrev 2013-02-19 06:36:06 följande:
    Whoho.. Inne på dag 16 i min cykel. Monitorn visar max!! =D Härligt!!

Hur många dagar hade du hög fertilitet? Inne på min tredje dag hög fertilitet (dag 9 i min cykel). Heja heja er! Håller vi tummarna.
  • VEA
    gabbi81 skrev 2013-02-19 16:12:06 följande:
    Jag hade 5 dagar med hög ferilitet innan. Dag 11-15. Tror jag kommer ha max imorgon med. (dag 17) Så jag borde ha äl imorgon lr på torsdag om jag räknar rätt! Om jag har max imorgon med och med 14 dagars lutealfas  så innebär det att jag kommer ha en cykel på 31 dgr denna månaden. All denna väntan. Vänta in äl och vänta in att mensen inte ska komma.....

Har man alltid en lutealfas på 14 flaggar eller det kan variera?
  • VEA
    VEA skrev 2013-02-19 22:26:04 följande:
    Har man alltid en lutealfas på 14 flaggar eller det kan variera?

En lutealfas kan variera. Gabbi81: Håller tummarna för er nu!
Svar på tråden 30 utvalda 2013!