Inlägg från: gabbi81 |Visa alla inlägg
  • gabbi81

30 utvalda 2013!

Häftigt, tror jag oxå kommer få ett fint paket på posten.

Äntligen, kanske det blir ett bra 2013 ändå! TACK!Hjärta

• gabbi81

Jag har också blivit utvald. Häftigt , hade jag inte alls förväntat mig. Tack Clearblue!!Hjärta

Jag och min sambo har försökt i drygt 1,5 år. Jag fyller 32 i sommar , min sambo blir 29.
    Inga tidigare graviditeter sedan tidigare.
    Jag fick min mens i måndags. Så kunde ställa in monitorn på dag 5 så jag är också med direkt.
    Hoppas , hoppas, hoppas ...... 

Spännande...  

• gabbi81
    Med kärlek skrev 2013-02-12 15:16:24 följande:
    Är det här man skriver hur det går? Är mitt i cykeln och är ivrig att få börja med monitorn när mens dyker upp..
    Hej!

Jag frågade clearblue experten och den finns en tråd som heter Clearblue fråga Jessica.

I den tråden kan bara vi som är VIP skriva i, och andra kan följa oss.

Vill du så kan du oxå skriva här ... 
  • gabbi81
    Sofia 383 skrev 2013-02-12 20:41:37 följande:
    gabbi81: det är inte bara ni som är vip som kan skriva i den tråden utan alla som är med i vi vill ha barn kan skriva :) För alla ska som är medlemmar ska få stöd och prata med er som går igenom detta och fråga er 
    Mitt fel. Trodde hon menade VIP , det var vi som är med i 30 gruppen som kan skriva...

Skriver vi i någon annan tråd så kan även dom som inte är med i gruppen skriva. 

Om jag förstod det rätt. =)  
  • gabbi81
    Demajbebis skrev 2013-02-16 22:21:14 följande:
    Jo dom svarade att de skickar en till mig. Men hon som skickat paketet frågade jag varför monitorn inte var med? Då säger hon: oj, den låg visst längst in på en hylla, hade du frågat fint hade jag skickat den till dig men när du skriver så hotfullt och otrevligt (??) så kommer jag inte skicka den överhuvudtaget.. Vidarebefordrat mailen till clearblue och de sa att im hon/dom stör mig igen så ska jag bara höra av mig. Vilka människor det finns, som gör ALLT för pengar! Ja d va en bra idé! Ni som fått paket, vad fick ni i paketet och hur mycket utav varje?? Kraaaam
    I paketet ska det vara en monitor, 6 paket med 20 teststickor i varje paket  till monitorn, totalt 120 st. För 6 månaders förbrukning.Man får också 3 st paket med CB digitala graviditetstest, 2 st i varje. 6 st totalt. Det är väl meningen att man ska använda sig av 1 i månaden om man skulle behöva. Man fick även med 1 paket med digitala äl-tester. Som man kunde ge bort till en vän eller så om man ville. Totalt så är det vara 11 förpackningar om jag inte räknat fel.. Flört

Tycker det är jättekonstigt hur man kan ha ansökt om att få vara med i denna gruppen och sedan när man får paketet så säljer man det direkt. Vad hände med att man lovat Familjeliv och Clearblue att ställa upp och skriva om monitorn och sin väg förhoppningsvis till en graviditet på hemsidan... Finns ju en anledning till att de har denna gruppen. Det är ett så himla bra hjälpmeden!! Hoppas vi som nu har fått en monitor och som vill använda den får positivt besked!! Samma gäller alla andra som inte har fått monitorn.. Hoppas vi alla plussar 2013!! 
  • gabbi81
    Demajbebis skrev 2013-02-18 17:25:00 följande:
    Fick bara 3 pack graviditetstest. Har mailat clearblue. Annars är det inte hela världen om dom inte skickar med ett paket till med gravtest, viktigaste är att jag får monitorn! Idag blöder jag, fick mens senast 22 jan, så antagligen är det mensen. Men är väldigt lite, och brun-rosa, så man hoppas ju ändå att set kanske är typ nidblödning men tror tyvärr det är mensen! Hoppas bara monitorn kommer snart så jag kan börja denna cykeln, man ska ju registrera i monitorn någon gång under dag 1-5! Håller tummarna att den kommer snart!! Kram

Enligt pappret vi fick med i kartongen ska det vara 3 förpackningar med gravtest... Sammanlagt 6 st test, 1 för varje månad i dom 6månaderna vi ska använda monitorn.
  • gabbi81

Whoho.. Inne på dag 16 i min cykel. Monitorn visar max!! =D Härligt!!

• gabbi81
    VEA skrev 2013-02-19 11:33:12 följande:

Hur många dagar hade du hög fertilitet? Inne på min tredje dag hög fertilitet (dag 9 i min cykel). Heja heja er! Håller vi tummarna.

Jag hade 5 dagar med hög ferilitet innan.

Dag 11-15. Tror jag kommer ha max imorgon med. (dag 17)

Så jag borde ha äl imorgon lr på torsdag om jag räknar rätt! Glad

Om jag har max imorgon med och med 14 dagars lutealfas  så innebär det att jag kommer ha en cykel på 31 dgr denna månaden. All denna väntan. Vänta in äl och vänta in att mensen inte ska komma.....
  • gabbi81
    Pixlar skrev 2013-02-19 10:47:54 följande:
    Håller tummarna för dig nu Gabbi81! Flört
    Tack så mycket!!

Ser att du inte ligger så långt efter mig i din cykel.
    Då borde du hamna på max snart du med!!  Glad

Håller tummarna jag med! 
  • gabbi81
    VEA skrev 2013-02-19 22:26:04 följande:

Har man alltid en lutealfas på 14 flaggar eller det kan variera?
    Jag har 14 dgr men som VEA skrev så kan det variera.. Tror dom säger allt mellan 12-16 dagar men att 14 är normalt så..
Svar på tråden 30 utvalda 2013!