Inlägg från: strumpan123 |Visa alla inlägg
  • strumpan123

30 utvalda 2013!

Grattis till plussen och lycka till ni som fått paket efter dom.

Var på hälsokost och köpte mig Bidrottninggelé apiforce för att få upp lite hopp, tänkte fråga om det är någon här inne som har någon erfarenhet eller provat på detta tidigare? 

• strumpan123

Grattis till plussen!
    Här är det bim+9, kroppen är knäpp eller om äl inte kommer som den ska. Har köpt äl-test till nästa månad för att se vad som sker 

• strumpan123
    Med kärlek skrev 2013-03-27 20:12:40 följande:
    Kan ni tänka er!!! I morgon är första mötet med fertilitetskliniken har även beräknad bim i morgon, vet ej varför men för ca 1 h tog jag ett test! Jag är gravid!!! OMG! Jag är helt chokad!!! Trodde verkligen inte... Har inga större symptom... Lite svullnare bröst och lite trött... Haft molvärk hela dagen första gången, men trodde ju det var mensa som var på ingång!!! Tänk att få ringa och boka av mötet med doktorn... Tjejer jag önskar er alla lycka till och kommer självklart skicka vidare grejorna :)
    Stort grattis :)
  • strumpan123
    Med kärlek skrev 2013-03-28 12:12:07 följande:
    Hur funkar det när man plussat? Skickar man de saker man har kvar till någon annan eller skickas det ett helt nytt paket till den man väljer?

Med kärlek skrev 2013-03-28 12:12:07 följande:
    Hur funkar det när man plussat? Skickar man de saker man har kvar till någon annan eller skickas det ett helt nytt paket till den man väljer?

I medlemstråden "vi vill ha barn" finns det en "vanliga frågor" tråd..tror den heter så och där förklarar forumvärd lite hur det går till
  • strumpan123
    Med kärlek skrev 2013-03-29 20:11:04 följande:
    Tack alla :) känns så overkligt! Mår hur bra som helst inga symptom att tala om alls.. Glad påsk alla!!

Med kärlek skrev 2013-03-29 20:11:04 följande:
    Tack alla :) känns så overkligt! Mår hur bra som helst inga symptom att tala om alls.. Glad påsk alla!!

Har du valt vem du ska skicka vidare till?
  • strumpan123

Men usch va drygt. All denna väntan :/

Tänkte säga här i tråden också att jag inte tar emot något paket för jag och mannen har valt att separera.
    Kommer kanske kolla in och se hur det går för alla. 

Lycka till alla! Plussa på! 

• strumpan123
    towerosell skrev 2013-04-10 22:50:54 följande:

Fy vad tråkigt! Hoppas ändå att ni/du mår bra! Och att du finner det du vill snart! Stor kram!
    Ja tråkigt men ja vi mår bra, vi kommer att vara bästa vänner och det känns jättebra. 
    Det var inte meningen bara och det är skönt att kunna dela sig som vänner utan drama :)

Svar på tråden 30 utvalda 2013!