Inlägg från: Spirello |Visa alla inlägg
  • Spirello

30 utvalda 2013!

Hej!

Jag har också fått paketet idag.

Jag är 22 år, min sambo 30, vi har försökt sedan maj 2012 och har ett missfall bakom oss. 
    Känner att vi fått ny motivation och energi med paketet som kom idag.

Längtar efter att få kasta mig över monitorn, men väntar nog till sambon kommer hem :)          

• Spirello
    Pixlar skrev 2013-02-08 14:16:59 följande:
    Hej Spirello!

Kul att "träffas" ;)

Jag känner också att motivationen verkligen slagit in i och med det här. Som jag skrev ovan har jag varit lite rädd för att bli gravid igen pga att jag fick havandeskapsförgiftning när jag väntade dottern, men nu känner jag lite mer: kör hårt! :D 

Kan förstå att du varit rädd och lite tveksam. Men 2013 är vårt år, nu kör vi! :)
  • Spirello

Har precis fått positivt på ÄL-test. Hoppas att vi kan baka en liten alla hjärtans bebis :) 

Ha en underbar alla hjärtans dag tjejer!   

• Spirello

BIM-3 idag, vet sedan tidigare att det inte är någon idé att jag testar innan BIM, men ändå kunde jag inte låta bli igår. Negativt såklart. Får vänta och se helt enkelt..

Har en fråga till er som varit gravida flera gånger, har ni haft samma symptom innan BIM varje gång eller har det varit helt olika?   

• Spirello

Här dök tant röd upp i dag, två dagar tidigare än beräknat. Humöret sjönk ordentligt både på mig och sambon. Men nu får vi i alla fall testa monitorn och se om det ger resultat. Vi ger oss på försök 9...

• Spirello
    esiol skrev 2013-03-05 08:02:04 följande:
    Är det fler här inne som har kommit typ noll, alltså inte ens kunnat börja med ÄL testerna? Alla verkar redan bra så långt framme och en del redan gravida :) Någon som också inte har barn sedan innan?

Jag har inte heller kommit särskilt långt. Jag fick använda monitorn för första gången dag. Första barnet är det vi försöker med här.
  • Spirello

Fick precis glad gubbe på ägglossningstest. Monitorn har visat hög fertilitet i 10 dagar nu och så även i morse, gissar att den borde gå upp på max i morgon bitti. Här ska mysas och så hoppas jag på ett plus i påskägget :)

• Spirello

Fick max på monitorn i måndags, då myste vi till det ordentligt. Efter det har jag börjat på nytt jobb och inte hunnit skriva något här. Tycker det är skönt att kunna fokusera på något annat på dagarna än bara bebisverkstad. Inväntar BIM den 2 april :)

• Spirello

BIM idag, känner ingenting någonstans. Brukar alltid ha riktigt ömma och svullna bröst innan mens men inte ens det har jag. Negativt test i morse, men ingen mens har dykt upp än. Kommer säkert i morgon bitti.

• Spirello

BIM+5 idag, ingen mens och negativt test.. Känns rätt hopplöst detta. Vill bara ha mens nu så vi får försöka igen. Är nu inne på 11 månaden av försök.

Svar på tråden 30 utvalda 2013!