Inlägg från: Frajda 80 |Visa alla inlägg
  • Frajda 80

30 utvalda 2013!

GRATTIS till alla er som kom med.

Det ska bli intressant att följa er även om det är jobbigt eftersom man själv vill så gärna.
    Men framgångar lyfter hoppet!

Cool 

• Frajda 80
    bananer80 skrev 2013-02-11 16:05:03 följande:
    Tack, jag kan glädja dig med att om/när vi blir gravida så kan vi skicka ett paket till någon av er som inte kom med, så håll tummarna så kanske det löser sig. Glad
    Kramar
    Cool Ja det är ju otroligt bra. Då ska man bara hoppas att man får sig ett paket.

Håller tummarna för att ni ska lyckas (oavsett om ett paket kommer eller ej)!
  • Frajda 80

Jag tror jag sett 2 stycken i gruppen som blivit valda men som det fortfarande står "gruppmedlem" på. Så jag tror det är kört i startgruppen.

Så nu får vi hoppas att de alla blir gravida och får ge bort ett paket  

Gällande VIP-medlem 2012 har det nog bara blivit fel år.

• Frajda 80
    MajsanGG skrev 2013-02-13 06:18:36 följande:

Nej Chili123! Du ska inte ha skuldkänslor! Du ska ta det lugnt och bli gravid! ;)

Clearblue är ett företag o behöver "fertila individer" till deras statistik. Därför så många unga, redan mammor, osv i gruppen. De som har som du säger "oddsen med sig" kommer plusa ändå o det betyder fina nummer för press o reklam. Efter 35 år sjunker fertiliteten hos kvinnan enormt, därför alla i gruppen är runt 30 eller yngre. Vi äldre skulle crasha deras nummer! Haha! :D

Så inga skuldkänslor! Ta hand om dig o bli en underbar mamma! Vi är här för att ge dig stöd! <3
    Håller med, inga skuldkänslor
    Kunde inte skriva det bättre själv.

Fokusera du som alla andra i VIP-gruppen på att bli gravida istället!
    Ingen mår bra av skuldkänslor.

Kram 
  • Frajda 80

Det är intressant att läsa att flera av er ser sin ägglossning yr en annan synvinkel plus att den inte är som ni trodde.

• Frajda 80
    Stassa skrev 2013-02-18 11:27:15 följande:
    Jag har inte heller hunnit använda min monitor ännu, och jag hoppas verkligen inte att jag behöver göra det heller. Jag tror att jag ska ha BIM på torsdag. Men är osäker eftersom jag inte har avnänt några ÄL-tester.
    Vi ska dock resa bort över helgen. Sova över hos vänner på fredagen och hotell och bröllop på lördagen. Så oavsett om jag är med barn (och måste tacka nej till vin, och få konstiga blickar) eller har mens (sova borta med risk för att bloda ner andras lakan och sängar), så är detta inte så vältimat. Men, men det är inget att göra någonting åt. Om mensen inte har kommit på fredag morgon, så kommer jag kissa på en av min cb-digitala stickor.

Jag håller tummarna men jag lovar att du kan ta ett glas vin ändå... ingen fara i början av graviditeten. Annars smusslar du med dig alkofritt vin och fyller glaset med.

:)

• Frajda 80

Pau: Stort grattis, hoppas allt går vägen! Gravid

Otroligt roligt att läsa när någon plussar även om man själv försökt länge, några dagars frånvaro och ett plus i gruppen.

Jag är med nyfiken på hur "skicka vidare" går till!

• Frajda 80

Det är intressant att läsa era kommentarer angående den där monitorn, blir sugen på att köpa en. Synd att de är så dyra bara. Min ÄL denna gång kommer nog de närmsta dagarna, jag har några stickor hemma så jag ska kissa på en imorgon så får vi se.

gosis skrev 2013-02-23 09:10:17 följande:
    Grodis: ja vi får hoppas att det tar sig snabbt och snart för oss alla. Hmm konstigt, har aldrig fått sådär med brunt i flytningen vid den tidpunkten.
    Däremot har jag fått älsekret flera olika omgångar före, under och efter Äl fast inte i en sammanhängande linje med Äl. Som denna gången. Sekret har kommit och gått hela tiden.

Gabbi81:
    Förstår att det måste vara smärtsamt för dig när din svägerska är gravid. Men vi få kämpa vidare som sagt och hoppas på att våra plus kommer snart och att dem är här för att stanna :)

Hoppas verkligen du är gravid men en låghormonare.
  • Frajda 80

Hej alla,

hur går det för er?
    Har någon svarat er på hur ni gör för att "skicka vidare"?

GRATTIS igen!

Svar på tråden 30 utvalda 2013!