30 utvalda 2013!
GRATTIS till alla er som kom med.
Det ska bli intressant att följa er även om det är jobbigt eftersom man själv vill så gärna.
Men framgångar lyfter hoppet!
GRATTIS till alla er som kom med.
Det ska bli intressant att följa er även om det är jobbigt eftersom man själv vill så gärna.
Men framgångar lyfter hoppet!

Ja det är ju otroligt bra. Då ska man bara hoppas att man får sig ett paket.Jag tror jag sett 2 stycken i gruppen som blivit valda men som det fortfarande står "gruppmedlem" på. Så jag tror det är kört i startgruppen.
Så nu får vi hoppas att de alla blir gravida och får ge bort ett paket
Gällande VIP-medlem 2012 har det nog bara blivit fel år.
Det är intressant att läsa att flera av er ser sin ägglossning yr en annan synvinkel plus att den inte är som ni trodde.
Jag håller tummarna men jag lovar att du kan ta ett glas vin ändå... ingen fara i början av graviditeten. Annars smusslar du med dig alkofritt vin och fyller glaset med.
:)
Pau: Stort grattis, hoppas allt går vägen! 
Otroligt roligt att läsa när någon plussar även om man själv försökt länge, några dagars frånvaro och ett plus i gruppen.
Jag är med nyfiken på hur "skicka vidare" går till!
Det är intressant att läsa era kommentarer angående den där monitorn, blir sugen på att köpa en. Synd att de är så dyra bara. Min ÄL denna gång kommer nog de närmsta dagarna, jag har några stickor hemma så jag ska kissa på en imorgon så får vi se.
Hej alla,
hur går det för er?
Har någon svarat er på hur ni gör för att "skicka vidare"?
GRATTIS igen!
GRATTIS till plusset!