Inlägg från: Trasslet |Visa alla inlägg
  • Trasslet

30 utvalda 2013!

Hmm.. jag ser mig själv i listan som vip, men har inte fått nåt paket? Hoppas hoppas det inte blivit nåt fel! :) Väntar med presentation tills avin piper in. ;)

• Trasslet
    gosis skrev 2013-02-11 20:45:42 följande:
    ha du fått något mail eller något om att dem valt ut  dig?
    Nej, icke. Eller jag fick ett mejl (som alla andra antar jag) om att gå in och kika i vip-listan om jag var en av de utvalda - och där är jag! :)
    Hoppas avin pingar in imorgon dårå. :)
  • Trasslet

Nuså! Efter lite strul har även jag ett paket! :D Det här ska bli superspännande och vad roligt att få dela resan med er, tjejer!

Lite om mig:
    Är en 32-årig tjej i Stockholm, gift sedan försommaren 2011 (maken är 40 år :O) och har en liten son, som på dagen för ett år sedan fick komma hem från bb, då två dygn gammal.
    Vi vill gärna att prinsen ska få ett syskon och det här kommer bli första gången vi aktivt försöker plussa, vilket är superspännande! :)

Stort lycka till nu allihop, vip:are och alla andra! Nu kör vi!

• Trasslet
    Millini skrev 2013-02-15 21:35:55 följande:
    Något annat:
    Ni som redan har barn och nu försöker göra syskon, har era första barn varit "svåra att få till"?
    Vi försökte ett år innan jag blev gravid med min son. Och nu är vi inne på ett och ett halvt års försök med nummer två, utan framsteg... Hade hoppats att min kropp skulle ha lärt sig vad den skulle göra, men icke...

Om två dagar får jag börja kissa... Spännande! Det verkar som att flera stycken redan fått koll på att ägglossningen inte alls är när man tror, så vi får väl se...
    Hej,

Nej, vår etta kom till utan att vi riktigt försökte, så det här är första gången vi planerar att skaffa barn. Men vad spännande Millini, har du använt dig av ägglossningstest eller liknande förut?

Själv måste jag vänta till nästa cykel drar igång.... enligt min app om drygt en vecka. Otålig man blir! :)
  • Trasslet
    Demajbebis skrev 2013-02-16 22:21:14 följande:
    Jo dom svarade att de skickar en till mig. Men hon som skickat paketet frågade jag varför monitorn inte var med? Då säger hon: oj, den låg visst längst in på en hylla, hade du frågat fint hade jag skickat den till dig men när du skriver så hotfullt och otrevligt (??) så kommer jag inte skicka den överhuvudtaget.. Vidarebefordrat mailen till clearblue och de sa att im hon/dom stör mig igen så ska jag bara höra av mig. Vilka människor det finns, som gör ALLT för pengar! Ja d va en bra idé! Ni som fått paket, vad fick ni i paketet och hur mycket utav varje?? Kraaaam
    Trevlig brud... :/ Men bra att CB skickar en monitor till dig iaf! Hoppas vi alla plussar riktigt snaaart! :)
  • Trasslet
    Fredriksson1 skrev 2013-02-18 19:34:08 följande:
    Hej blev också utvald men har inte fått mitt paket  vet ni vart man vänder sig?
    Inboxa expert-Jessica, så hjälper hon dig säkert. Jag fick inte heller mitt paket - hade råkat skriva fel telefonnummer. :#
  • Trasslet

Tycker att min mens kan komma igång nu, så att jag också kan börja använda monitorn. :)

Planerar iaf köra en all-in-satsning med nyttig mat (svåååårt!), lagom med träning och försöka ha en avslappnad inställning till livet, trots allt som händer runt omkring nu. Och hur det än går med plussandet, så tänker jag ha sex riktigt bra månader nu. Går efter principen Mår kroppen bra, mår själen bra, finns chans till liv. :)

• Trasslet

Idag kom mensen! Blev lite glad, för imorgon kan jag börja använda monitorn! ;D

• Trasslet
    grodis skrev 2013-02-26 18:30:52 följande:
    Lustigt hur vi är skapta.
    När jag har ÄL så får jag otroligt ont i äggstockarna och det gör ont när vi har sex.
    Dessutom blir min mage uppsvullen och hård under dessa dagar.
    Så när det är som störst chans att bli gravid är jag som störst och har ont haha tur att min karl älskar mig hur jag än ser ut :D
    Haha, asch då! :)
  • Trasslet

ÄNTLIGEN har jag också kunnat börja använda monitorn! :) Är på dag 6 och fått mäta för första gången idag.
    Men verkar det inte lite lustigt att de flesta får max runt dag 17? Då måste man ju ta två förpackningar...

Jag sövde sonen för en halvtimme sedan och tänkte ha lite mys med maken, men han gick och lade sig i vårt sovrum samtidigt och somnade precis lika hårt. Livet är tydligen jobbigt som hemmaman. ;) Nåväl, det är ju ändå inte nån hög fertilitet idag. ;)

Svar på tråden 30 utvalda 2013!