30 utvalda 2013!
Hmm.. jag ser mig själv i listan som vip, men har inte fått nåt paket? Hoppas hoppas det inte blivit nåt fel! :) Väntar med presentation tills avin piper in. ;)
Hmm.. jag ser mig själv i listan som vip, men har inte fått nåt paket? Hoppas hoppas det inte blivit nåt fel! :) Väntar med presentation tills avin piper in. ;)
Nuså! Efter lite strul har även jag ett paket! :D Det här ska bli superspännande och vad roligt att få dela resan med er, tjejer!
Lite om mig:
Är en 32-årig tjej i Stockholm, gift sedan försommaren 2011 (maken är 40 år :O) och har en liten son, som på dagen för ett år sedan fick komma hem från bb, då två dygn gammal.
Vi vill gärna att prinsen ska få ett syskon och det här kommer bli första gången vi aktivt försöker plussa, vilket är superspännande! :)
Stort lycka till nu allihop, vip:are och alla andra! Nu kör vi!
Tycker att min mens kan komma igång nu, så att jag också kan börja använda monitorn. :)
Planerar iaf köra en all-in-satsning med nyttig mat (svåååårt!), lagom med träning och försöka ha en avslappnad inställning till livet, trots allt som händer runt omkring nu. Och hur det än går med plussandet, så tänker jag ha sex riktigt bra månader nu. Går efter principen Mår kroppen bra, mår själen bra, finns chans till liv. :)
Idag kom mensen! Blev lite glad, för imorgon kan jag börja använda monitorn! ;D
ÄNTLIGEN har jag också kunnat börja använda monitorn! :) Är på dag 6 och fått mäta för första gången idag.
Men verkar det inte lite lustigt att de flesta får max runt dag 17? Då måste man ju ta två förpackningar...
Jag sövde sonen för en halvtimme sedan och tänkte ha lite mys med maken, men han gick och lade sig i vårt sovrum samtidigt och somnade precis lika hårt. Livet är tydligen jobbigt som hemmaman. ;) Nåväl, det är ju ändå inte nån hög fertilitet idag. ;)