Inlägg från: Angie10 |Visa alla inlägg
  • Angie10

30 utvalda 2013!

Hej. Finns det någon lista över vilka som står på tur att få monitorn? Annars vill jag gärna ha, hade känts skitbra att få börja använda och få mer koll och öka våra chanser.

• Angie10

Och är det kö till vem som är på tur så vill jag gärna vara med i den såklart. : )

• Angie10

Grattis Trasslet. Håller med övriga att denna gruppen verkar föra tur med sig så bäst att man hänger här.

• Angie10

Är det någon som har koll över hur många som plussat hittills ? Hade varit kul och veta statistiken.

• Angie10

Wow vad spännande chili. Så himla konstigt att du fick både minus och plus hos bm. Sa hon vad det kunde bero på? Grattis till plusset och grattis Egrandin på födelsedagen.

• Angie10
    jabadabadoo skrev 2013-05-02 21:36:16 följande:
    Jag plussade för några dagar sen!! Känns overkligt, men riktigt kul!!:) jag ska till mvc på måndag och se vad de säger, hoppas testet stämmer. Hur går det för er andra? Hoppas ni också plussar snart!!!

jabadabadoo skrev 2013-05-02 21:36:16 följande:
    Jag plussade för några dagar sen!! Känns overkligt, men riktigt kul!!:) jag ska till mvc på måndag och se vad de säger, hoppas testet stämmer. Hur går det för er andra? Hoppas ni också plussar snart!!!

Åh grattis. Blir lika glad varje gång någon plussar. Gud va roligt!!!!
  • Angie10

Tror man skriver till forumvärden. Fanns en grupp som hette typ övriga frågor och där var det lite fakta om hur man gör och andra frågor som besvarats av forumvärden.

• Angie10
    towerosell skrev 2013-05-06 02:19:57 följande:
    Nu har jag gått en dag över mensen. Jag har inga känningar som jag brukar ha i brösten innan mens. Men alltså jag kan. Inte vara gravid. Det känns verkligen inte så. Det känns lite i magen på mig hela tiden, men man har väl inga gravidsymtom så tidigt! Eller?!?

towerosell skrev 2013-05-06 02:19:57 följande:
    Nu har jag gått en dag över mensen. Jag har inga känningar som jag brukar ha i brösten innan mens. Men alltså jag kan. Inte vara gravid. Det känns verkligen inte så. Det känns lite i magen på mig hela tiden, men man har väl inga gravidsymtom så tidigt! Eller?!?

Jo visst kan man känna, speciellt när det gått över BIM. Sen är ju alla olika på hur man reagerar och hur tidigt man känner av sina symptom. Att du INTE har ont i brösten som du brukar ha kan ju oxå vara ett tecken . : ) Håller tummarna!! Ska du testa?
  • Angie10
    Chili123 skrev 2013-05-06 18:00:29 följande:
    Missfall idag. Helgen blev iallafall lycklig, om man ska se något positivt...

Chili123 skrev 2013-05-06 18:00:29 följande:
    Missfall idag. Helgen blev iallafall lycklig, om man ska se något positivt...

Fy vad tråkigt. Vet aldrig vad man ska säg men jag beklagar verkligen.
  • Angie10

Jag tog det vid halv 8 nu i kväll.. Kunde inte hålla mig nu när ni också såg, så jag tog ett digitalt också nu alldeles nyss.. GRAVID 1-2!!![/quote] Åh va kul!! Får man fråga hur du ligger till vid bim? Alltså har du testat före eller? Jag är så himla sugen på att börja testa men ligger nästan en vecka innan mitt bim, så det är alldeles för tidigt.

• Angie10

Oj vad tät texten blev. Tar det igen. Åh va kul!! Får man fråga hur du ligger till vid bim? Alltså har du testat före eller? Jag är så himla sugen på att börja testa men ligger nästan en vecka innan mitt bim, så det är alldeles för tidigt.

• Angie10

Okej. Riktig roligt. Jag blir så avundsjuk på alla fast jag tycker ju förstås det är jätte kul. Min lillasyster ska snart få sitt andra barn och jag har inte ens hunnit få mitt första. Lite trist men så får man ju se det positiva att jag blir världens bästa moster en gång till haha.

• Angie10

Ja precis. Ibland känns det lönlöst och då får man samla ork och börja på det igen haha.

Svar på tråden 30 utvalda 2013!