30 utvalda 2013!
Hej. Finns det någon lista över vilka som står på tur att få monitorn? Annars vill jag gärna ha, hade känts skitbra att få börja använda och få mer koll och öka våra chanser.
Hej. Finns det någon lista över vilka som står på tur att få monitorn? Annars vill jag gärna ha, hade känts skitbra att få börja använda och få mer koll och öka våra chanser.
Och är det kö till vem som är på tur så vill jag gärna vara med i den såklart. : )
Grattis Trasslet. Håller med övriga att denna gruppen verkar föra tur med sig så bäst att man hänger här.
Är det någon som har koll över hur många som plussat hittills ? Hade varit kul och veta statistiken.
Wow vad spännande chili. Så himla konstigt att du fick både minus och plus hos bm. Sa hon vad det kunde bero på? Grattis till plusset och grattis Egrandin på födelsedagen.
Tror man skriver till forumvärden. Fanns en grupp som hette typ övriga frågor och där var det lite fakta om hur man gör och andra frågor som besvarats av forumvärden.
Ja det syns ju tydligt. Tog du det nu ikväll?
Jag tog det vid halv 8 nu i kväll.. Kunde inte hålla mig nu när ni också såg, så jag tog ett digitalt också nu alldeles nyss.. GRAVID 1-2!!![/quote] Åh va kul!! Får man fråga hur du ligger till vid bim? Alltså har du testat före eller? Jag är så himla sugen på att börja testa men ligger nästan en vecka innan mitt bim, så det är alldeles för tidigt.
Oj vad tät texten blev. Tar det igen. Åh va kul!! Får man fråga hur du ligger till vid bim? Alltså har du testat före eller? Jag är så himla sugen på att börja testa men ligger nästan en vecka innan mitt bim, så det är alldeles för tidigt.
Okej. Riktig roligt. Jag blir så avundsjuk på alla fast jag tycker ju förstås det är jätte kul. Min lillasyster ska snart få sitt andra barn och jag har inte ens hunnit få mitt första. Lite trist men så får man ju se det positiva att jag blir världens bästa moster en gång till haha.
Ja precis. Ibland känns det lönlöst och då får man samla ork och börja på det igen haha.