• Anonym (frustrerande)

Vanligt att män inte vill??

Jag blir tokig... 4v sen vi hade sex.
    Är gravid v18, syns dock inte alls mycket, gått upp max 5kg, dock mycket större bröst :)

Får dagligen komplimanger att jag är vacker, fin och ömma smekningar över kroppen..
    Dock tror jag att det är bullshit..
    Mitt självförtroende är i botten pga att vi aldrig har sex..

Men sexet är borta, det är vinter, han är slö och bla bla bla..

Han kan lova att ikväll ska jag få något..
    Kvällen kommer, inge sex.. Igår väntade jag i 4h och hintade och försökte.. Nyduschad, nyrakad och lite lätt klädd med lite genomskinligt och utan bh...

"Jag kommer snart, ska bara osv.."
    Jag vill att han är ansad där nere, vill inte ha hår i munnen, det tog 3månader!!!
    Fortfarande inte fått något..

Sen när det väl kommer så pang på..
    Visst det är skönt ibland, men JAG vill oxå ha något...

Kvällen kom och som vanligt inge sex..
    Klockan blev för mycket..

Nu skiter jag i sexet, jag löser det själv.
    Så jävla tråkigt jämt dock.. Jämt ensam..
    Jag vill bli tagen, smekt, pillad, slickad, ge oralt.

Jag vill ha kuk.. Jag är frustrerad.

Jag förstår seriöst varför folk är otrogna..
    Tanken har ju slagit mig.., men tanke och handling är olika ting..
    Däremot hitta en tjej vore inte fel...

Jag blir sur, bitter, stingslig..
    Nåt är ju fel, men vad?
    Jag tror det är jag..

• Svar på tråden Vanligt att män inte vill??
  • Anonym (kille)

din kille är som min tjej.........

• Anonym (frustrerande)

Våra respektive verkar passa bra ihop...

Jag har tappat hoppet helt..

• Anonym (kille)
    Anonym (frustrerande) skrev 2013-02-11 13:13:01 följande:
    Våra respektive verkar passa bra ihop...

Jag har tappat hoppet helt..
    det har jag med....
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (kille)
    Anonym skrev 2013-02-11 13:14:39 följande:
    Vissa har helt enkelt inte lika hög sexlust.... Tyvärr.. Min kille är likadan som din, ts :( 

jobbigt...:(
  • Anonym (frustrerande)

Men 4v... Kom igen....

Att runka går ju bra..

• Anonym (kille)
    Anonym (frustrerande) skrev 2013-02-11 13:26:27 följande:
    Men 4v... Kom igen....
    Att runka går ju bra..
    2 mån här...
  • Anonym (kille)

men vad ska man göra?

• sthlmskille

jag som är kille i tråden....

nej helt klart är det frustrerande när man vill mer än sin tjej...dock har jag ingen lösning på problemet än  

• Anonym (Uppspelt)

Har precis samma problem med min man, jag är gravid i vecka 20 Och märkte efter vecka 10 ungefär att hans sexlust minskat. Jag har alltid Varit den med starkast sexlust som fått ta initiativ många gånger. Vill ha sex Flera gånger i veckan för att vara nöjd. Känner mig också kvinnlig och sexig med min gravida kropp, samma här med uppgång På Max 5 kg men mycket större bröst som känns sexigt. Har kommit fram till att det inte funkar att ta upp sexbristen som ett problem för då Kommer han vilja ännu mindre, dessutom erkände han häromdagen att Han inte ville ha så mycket sex för att han tänker på att det är en bebis därinne, kanske din man Också gör ? Däremot har han sagt att det inte alls har med kroppen att göra vilket var skönt då Man i första hand får dåligt självförtroende för och tror det beror på. Du kanske borde fråga Vad han tycker om din "nya" kropp och att du behöver bekräftelse på att han gillar den. Jag skulle dock aldrig stå ut med torka i 4 veckor men jag får väl något 1 -2 gånger i veckan vilket egentligen Är för lite. Försöker få honom att "hjälpa" mig nu även om han inte är sugen på sex Varje gång som jag är det, med att hjälpa mig att pilla på kroppen och suga på brösten som är sjukt mycket Känsligare nu - så ialla fall jag blir tillfredsställd. Kämpa på , det är inte dig det är fel på !!!

• Anonym

Jag och min sambo har inte haft sex på ca 4 månader, och det är för att HAN inte verkar intresserad. I början av vårt förhållande (1,5 år sen) hade vi grymt sex, porrigt och riktigt sexigt. Att gå från det till inget alls är liksom....va?

Han säger mest att han är trött.

Jag är säker på att han inte är otrogen men undrar varför sexlusten bara är väck? Det ger mig dåligt självförtroende, men när jag tar upp det med honom säger han bara att jag är sexig och att han ska bättra sig, det händer dock inte.

Har fördomar om att det är ovanligt med män som inte vill så ofta.

• Anonym

Här är en till vars man inte ville så ofta. Tills jag hade en affär (utan hans vetskap). DÅ blev han plötsligt intresserad av sex(!). Det gick några år. Och så hade jag en affär till (inget samlag, men en hel del oralsex och hångel). Samma sak igen. Tyvärr fick jag känslor för mannen i den senaste affären, ingen av oss vill väl sätta punkt helt men just nu ligger affären i träda. Så, FL-medlemmar, kom nu med påhopp om vilken dålig kvinna jag är, som gått bakom ryggen på min man. Men helt ärligt, hade jag inte haft den första affären så kanske vi hade varit skilda idag. Vet inte om min man har haft någon affär och jag vill nog inte veta heller. Det enda jag vet är att vi älskar varandra och det räcker långt.

• Trust me

Hur kan din man ändra beteende om du har en affär utan hans vetskap? Kan det vara så att du ändrade ditt beteende på något sätt. Låter rimligare för oss som inte tror på magi

Jag vill dig bara väl, lita på mig.
  • Trust me

Min hypotes är att det först är när en man är i ett förhållande som han kan säga nej. Detta är anledningen till att det kan komma som en överraskning.

• Anonym
    Trust me skrev 2013-02-12 14:49:52 följande:
    Hur kan din man ändra beteende om du har en affär utan hans vetskap? Kan det vara så att du ändrade ditt beteende på något sätt. Låter rimligare för oss som inte tror på magi

Förmodligen är det som du säger, att jag ändrade mitt beteende eller/och utstrålning på något vis. Det konstiga var att min man alltid hade hypersexlust just samma dag som jag hade träffat mitt vänsterprassel (vi sågs ca en gång i månaden, hånglade en del men inget samlag). Här tror jag att naturen kanske kan spela en del spratt. Min man kände kanske att det varit/är en annan hanne i närheten och därmed blev han rädd om sin hona
  • Trust me

Du kanske luktade "sex". Naturen har små sätt att gå direkt från sinnena till aktivitet utan att passera medvetandet. Prova att anstränga dig fysiskt och onanera. Då borde det finnas en del dofter för honom att trigga på.

Svar på tråden Vanligt att män inte vill??