Inlägg från: Fellis |Visa alla inlägg
  • Fellis

Bugaboo Buffalo !

åhhh jag är helt SÅLD på vagnen vill ha vill ha vill ha. Min dotter blir drygt 1½ när vagnen börjar säljas på marknaden i sverige. är det värt ett byte tro? Har idag en gammal teutonia fun som jag tröttnat rejält på... hur reconerar ni? någon som har lite "äldre" barn som funderar på att byta vagn?

• Fellis

jag kommer nog oxå köpa en är helt såld på vagnen och tror den kommer passa oss perfekt :)

• Fellis

Hej alla!

Jag var också på premiären för Buffalon och jag är såld och har såklart redan beställt och betalt den redan.
    Tycker den verkar FANTASTISK. och hoppas verkligen inte jag blir missnöjd.

Är verkligen en vagn att rekomendera enligt mitt tycke. Hjulen måste ju va bland det bästa som uppfunnits. Större sittdel, sufletten som man kan dra ner längre. korgen under som är större och tar med kilon, J a som ni förstår så finns det från min sida bara fördelar :)

• Fellis

Den är helt GRYM att köra måste jag säga, har vart ute och kört hela helgen och jag är såå nöjd med köpet utav Buffalon :¨)

• Fellis

Emmie låter toppen. Jag personligen tycker det är bättre att den väger 3 kg mer än Cameleon då den känns mkt stadigare att köra. Cameleon kan kännas lite lätt ragglig kan jag tycka. men  det är ju en smak sak och en vanesak tror jag...
    Hoppas ni blir nöjda :)

• Fellis
    Ello1 skrev 2013-05-06 13:51:29 följande:
    Fick precis hem min bugaboo buffalo från en holländsk sida, babyhuys! Mycket billigare än att köpa i sverige. Min fråga är... är det bara jag som tycker att den är oehört otymplig att fälla ihop med liggdelen på? Jag kan inte få den att stå upprätt ihopfälld med den på... hjulen åker ut även om jag bromsar och låser framhjulen... 
    Sen har de väl varit strategiska och enbart visat hur man fäller ihop den i en del med sittdelen, den är ju inte direkt smidig i en del med liggdel på.... 

Hej!

Den ska inte fällas ihop med liggdelen på. Den måste hakas av innan du fäller ihop vagnen, och är jätte lätt att kliicka loss. OCh är även jätte lätt att fälla ihop när du väl tagit av ligg delen. Hopaps det år bättre nästa gång :)
Svar på tråden Bugaboo Buffalo !