• Coffy

Bugaboo Buffalo !

Den nya Bugaboovagnen Buffalo är nu här!
    Den kommer att kunna köpas från 15 mars och ska vara som en perfekt blandning av Cameleon och Doneky.
    Här kan vi som är lite förtjusta (läs MKT förtjusta) lägga in info och prata om denna nya vagn. Just nu verkar informationen ganska knapphändig men  väntar spänt på recensioner och info om mått mm..
    Välkomna! 

• Svar på tråden Bugaboo Buffalo !
  • Fellis

åhhh jag är helt SÅLD på vagnen vill ha vill ha vill ha. Min dotter blir drygt 1½ när vagnen börjar säljas på marknaden i sverige. är det värt ett byte tro? Har idag en gammal teutonia fun som jag tröttnat rejält på... hur reconerar ni? någon som har lite "äldre" barn som funderar på att byta vagn?

• Krusenberg

Jag har inga barn men kämpar för fullt för att bli gravida.

Jag SKA ha en sådan vagn! ???

Tycker den verkar komplett. Har "knarkat" vagnar ett tag då mina vänner har fått barn. Har hyffsad koll på vad jag vill ha så jag väntar med spänning på att få klämma och känna på denna vagn. Hoppas den lever upp till mina förväntningar!

• Krusenberg
    Krusenberg skrev 2013-02-16 08:18:24 följande:
    Jag har inga barn men kämpar för fullt för att bli gravida.

Jag SKA ha en sådan vagn! ???

Tycker den verkar komplett. Har "knarkat" vagnar ett tag då mina vänner har fått barn. Har hyffsad koll på vad jag vill ha så jag väntar med spänning på att få klämma och känna på denna vagn. Hoppas den lever upp till mina förväntningar!

De tre frågetecknena ska vara hjärtan.
  • Tant Groda

Pratat med en försäljare idag och här verkar det bli en Buffalo! Vagnen verkar ha allt och lite till.

• Krusenberg
    Tant Groda skrev 2013-02-18 17:26:51 följande:
    Pratat med en försäljare idag och här verkar det bli en Buffalo! Vagnen verkar ha allt och lite till.

De verkar vara slut lite varstans. Vart köper du din?
  • Tant Groda

Vagnen får inte säljas än! Så slut kan den inte vara. Köper i Kristianstad

• SweetJune

Vi planerar barn snart och ville ha en cameleon men ska absolut kolla in denna vagn när det blir dags. Den verkar ha de funktioner som jag just tyckte camen saknade synd att den inte har mörkgrå basfärg..

Svar på tråden Bugaboo Buffalo !