• Coffy

Bugaboo Buffalo !

Den nya Bugaboovagnen Buffalo är nu här!
    Den kommer att kunna köpas från 15 mars och ska vara som en perfekt blandning av Cameleon och Doneky.
    Här kan vi som är lite förtjusta (läs MKT förtjusta) lägga in info och prata om denna nya vagn. Just nu verkar informationen ganska knapphändig men  väntar spänt på recensioner och info om mått mm..
    Välkomna! 

• Svar på tråden Bugaboo Buffalo !
  • Coffy

Kul att vi blivit fler . Jag är ganska nygravid, BF i september så jag hinner klämma o känna ganska mycket innan! Jag är såå nyfiken berkligen! Men den finns inte i butik att titta på innan 15 mars säger ni? Hade hoppats att kunna se den nästa vecka ju....

• Coffy
    Fellis skrev 2013-03-18 15:14:31 följande:
    Den är helt GRYM att köra måste jag säga, har vart ute och kört hela helgen och jag är såå nöjd med köpet utav Buffalon :¨)
    Wohoo, härligt att höra! Hoppas jag kan provköra en i helgen...

• Coffy

Har äntligen beställt min buffalo. Bestämde ju mej för den veckan efter jag fick plus. Valde att köpa i butik här Stockholm för att jag vill ha förlossningsgaranti och en fysisk butik att gå till vid reklamationer..
    Det blev en buffalo med svart bas och röd topset plus maxicosi babyskydd, adaptrar och bas till vagnen och bilen för att klicka in och ut babyskyddet. Totalpris 14 780kr.
    Lite ångestfullt att betala så mkt för "en vagn" men jag kunde inte tänka mig en annan vagn och ville som sagt handla i butik. Jag är nöjd och längtar tills vi får hämta den i september strax innan bebis tittar ut :D

Svar på tråden Bugaboo Buffalo !