Bugaboo Buffalo !
Är det någon som vet om Buffalon passar men någon annan syskonbräda än Bugaboo?
Vi har en Brio Go också och jag vill gärna kunna ha samma bräda till båda vagnarna....
Vår Buffel kommer om 2v ca.
Är det någon som vet om Buffalon passar men någon annan syskonbräda än Bugaboo?
Vi har en Brio Go också och jag vill gärna kunna ha samma bräda till båda vagnarna....
Vår Buffel kommer om 2v ca.
Jag köpte Petrol.... Den är jättefin!
I "min" affär hade de ett tygprov också... Typ en sån där möbeltyg bok från Bugaboo.
Är det någon som fått på regnskyddet ok på bagen? Heeeelt omöjligt enligt mig! Hur gör man???? Sjukt irriterande!
1 eller 3. Beställde 3 och fick 1 så jag är möjligen lite partisk....
OW är rätt opraktiskt om man har storasyskon...
Vår buffel går kanon över allt! Vi är på Gotland nu och har provkört på stranden(sandläge på hjulen), i kohagar och även i stan. Idag åkte storebror i liggkorgen, han väger 14 kg och satt i korgen när lillasyster satt i sele.... Det gick det med! Rekommenderas! Lätt som en plätt in och ut ur bilen.
Jag har stött på mitt första Buffalo problem... Träbotten i liggdelen gick sönder under en flygtur... Vagnen var packad i en Stokke Pram-pack så det blir nog inga problem att få ersättning men frågan är ju om man kan köpa en "lös" liggdel eller om den måste sändas till Bugaboo på rep. Jag har köpt min i butik så får höra med dem...
Den går fint att använda men kommer ju inte vara så attraktiv att sälja i befintligt skick.
Alltså, jag måste bara dela min begeistring över Buffelns kapacitet. Söndagstur i skogen(skogsväg) med vedsäck, picknickmat och termosar till 6 pers. Div hinkar och leksaker, 2 treåringar på ståbrädan, skötväska på handtaget och en småbarnsryggsäck på kroken på var sida om vagnen. Och det är inte ens tungt att putta på......
*kärlek*
Någon som tycker man har rätt till att irritera sig över att de inte valt rostfria skruvar till hjulen? Båda mina fram är rostiga efter vintern. Vagnen förvaras inne men kyligt....