• moto

Bugaboo Buffalo !

passar några andra hjul på buffalon om man skulle tycka att skumhjulen är för hårda?

var kan man köpa dem på nätet? Någon som hittat billigare utomlands än?

• moto
    allie3 skrev 2013-05-10 18:36:04 följande:
    Ser att detta är en tråd för mig buffalon står högst upp på min önskelista denna gång. Funderar på att köpa den från Holland. Ska spara tråden och läsa igeno alla inläggen ikväll.

Känner exakt samma! Blir dock lite fundersam när en del säger att den är trögkörd... :( jag har bara provat den lite snabbt i en butik, ville inte outa min graviditet än genom att be om en demonstration ;) men min man tyckte också den kändes lättkörd, jag gillar inte de små hjulen på CAM så den känns inte som ett alt! Hoppas bara på fler färger till hösten!!
  • moto
    allie3 skrev 2013-05-11 16:57:13 följande:
    De där med trögkörd tror jag är väldigt olika vad man tycker. De beror nog helt vad man jämför den med. Skulle gärna vilja se en live och prov klämma lite på den innan man köper den. Men finns ingen här uppe där jag bor. Vet ni vilka barnbutiker som brukar ha den. Ska till Stockholm i sommar tänkte försöka hitta en då och titta.

I Sthlm finns väl Buggaboo på NK t.o.m.!? :)
  • moto
    Tant Groda skrev 2013-05-11 22:14:12 följande:
    Moto: Det beror nog helt vad man jämför med. Många har jämfört den med CAM och det går verkligen inte att göra. Tycker den är lättare än många vagnar i den storleken. Vi hämtar vår vagn om 1 månad. Längtar!!!

Ja så tänker jag med, jag har inte haft nån CAM och de hjulen är ju pyttesmå så klart att den svänger lite smidigare då! Men både jag och Milan hatar de där små hjulen så jag sörjde lite innan buffeln kom - haaaaleluljaaaaa! Typ ;) provkörde en lite snabbt bara men jag tyckte den var okej! Hade en Quinny freestyle sist och tänker att de är ungefär lika!?
  • moto

Petrol är den så här blek? www.google.se/search&client=safari&hl=sv&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=xEeiUZTeEKO04ATf8oCYCQ&sqi=2&ved=0CC4QsAQ&biw=768&bih=928#biv=i%7C31%3Bd%7CD8ezfkaAAeP62M%3A Tycker den ser bra ut på de här bilderna, den är så skarp! Nån som sett den i verkligheten, vilken liknar den mest i verkligheten? www.google.se/search&client=safari&hl=sv&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=xEeiUZTeEKO04ATf8oCYCQ&sqi=2&ved=0CC4QsAQ&biw=768&bih=928#biv=i%7C0%3Bd%7CUAUHO79fj9lmuM%3A

• moto
    Margaux skrev 2013-05-26 19:41:19 följande:
    Det där är bara dåliga bilder. Så ser den inte ut.

Vad skönt!! :) vet bara en butik som säljer bugaboo här och vågar mig inte riktigt in där än, det får vänta iaf tills vi outat graviditeten! ;)
  • moto

Vilken röstar ni för? Har lite beslutsångest men vet nog vilken jag vill ha egentligen... Flört
  • moto

vad tror ni om färger till hösten, vilka kan Buffalo tänkas komma i? När kommer de ut?

• moto

Ja 1 och 3 är mina favoriter! Kan inte bestämma mig så det blir nog att beställa den ena och så kan man väl köpa till den andra färgen? Vad kostar sufflett och tyget (vad det nu kallas?) Vad har ni fått för priser när ni köpt Buffalo? Jag vill ha som jag sa ovan och adaptrar till maxi cosi och en maxi cosi bilstol.

• moto
    Margaux skrev 2013-06-11 23:15:46 följande:
    Runt 1000-1100,- tror jag....
    Men du ska kanske beställa från Holland? 
    ja tänkte nog det!
  • moto
    Tant Groda skrev 2013-07-13 05:55:24 följande:
    Ikväll invigs vår Buffalo. Idag får antagligen åka hem från bb med vår lilla tjej.
    grattis! Baby Du får recensera sedan!
  • moto

Vilka babyskydd passar på buffeln? Jag vet att maxi cosi cabrio funkar men är det många fler som passar?

• moto

varför har de inte sina priser utsatta på hemsidan? Konstigt!?

• moto
    tvetalan skrev 2013-08-19 13:28:18 följande:
    Ni som beställt nyligen, är ni gravida? När är bebisen beräknad? Jag kommer också beställa men är osäker på när man ska göra det. Vill ju inte beställa för tidigt eller för sent ;)
    en kompis beställde och det tog ca 1 v så jag som har bf i slutet av dec känner att det blir lite tidigt än så länge Glad även om jag såklart vill!

Svar på tråden Bugaboo Buffalo !