Bugaboo Buffalo !
passar några andra hjul på buffalon om man skulle tycka att skumhjulen är för hårda?
var kan man köpa dem på nätet? Någon som hittat billigare utomlands än?
passar några andra hjul på buffalon om man skulle tycka att skumhjulen är för hårda?
var kan man köpa dem på nätet? Någon som hittat billigare utomlands än?
Förresten nån som sett petrol i verkligheten? Stämmer den överens med hur CAM ocean var? Den färgen tyckte jag var så fin!! Undrar om de är ungefär lika? Den här www.strollermama.com/bugaboo-cameleon-ocean.htm mot denna www.moedersmooiste.eu/Webwinkel/_Wagens_En_Buggyenaposs/Bugaboo_Buffalo/_Buffalo_Basis_Zwart/12832-Buffalo_Basis_Zwart_Met_Petrol_Blue_Top/
Petrol är den så här blek? www.google.se/search&client=safari&hl=sv&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=xEeiUZTeEKO04ATf8oCYCQ&sqi=2&ved=0CC4QsAQ&biw=768&bih=928#biv=i%7C31%3Bd%7CD8ezfkaAAeP62M%3A Tycker den ser bra ut på de här bilderna, den är så skarp! Nån som sett den i verkligheten, vilken liknar den mest i verkligheten? www.google.se/search&client=safari&hl=sv&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=xEeiUZTeEKO04ATf8oCYCQ&sqi=2&ved=0CC4QsAQ&biw=768&bih=928#biv=i%7C0%3Bd%7CUAUHO79fj9lmuM%3A
Här är den ljusare det blev fel www.barnvagnsblogg.com/bugaboo-buffalo-vs-bugaboo-donkey/
vad tror ni om färger till hösten, vilka kan Buffalo tänkas komma i? När kommer de ut?
Ja 1 och 3 är mina favoriter! Kan inte bestämma mig så det blir nog att beställa den ena och så kan man väl köpa till den andra färgen? Vad kostar sufflett och tyget (vad det nu kallas?) Vad har ni fått för priser när ni köpt Buffalo? Jag vill ha som jag sa ovan och adaptrar till maxi cosi och en maxi cosi bilstol.
Passar vilket regnskydd som helst?
Vilka babyskydd passar på buffeln? Jag vet att maxi cosi cabrio funkar men är det många fler som passar?
varför har de inte sina priser utsatta på hemsidan? Konstigt!?