Bugaboo Buffalo !
Herregud vad jag fick slita för att få på regnskyddet, trodde skinnet skulle åka av fingrarna!
Köper nog ett vanligt regnskydd, detta är dessutom stort och klumpigt att ha med sig under vagnen.
Herregud vad jag fick slita för att få på regnskyddet, trodde skinnet skulle åka av fingrarna!
Köper nog ett vanligt regnskydd, detta är dessutom stort och klumpigt att ha med sig under vagnen.
Myggnätet på breezy suncanopy är oxå sytt nån cm för litet så man tror att man sliter sönder det. Tycker att det är lite tråkigt när det ska vara så meckigt!
Ni som får på regnskyddet isi pisi kan väl lägga in en bild. Antagligen gör jag totalt fel, ut å in, upp å ner eller bak å fram
Då har jag satt den rätt. Hade en CAM i 4 år och det där regnskyddet var lika trögt. Kan nog räkna på mina fingrar hur många gånger jag använde det.
Nej. Reklamera!
Jag köpte från Kidzshop. 11500kr inkl frakt och ett Babyskydd.
Lycka 1: Jodå, jag förbeställde i februari och fick hem den nu i juni.
Den är inte lika lätt eller lättstyrd som CAM men känns robustare. Som en Emmaljunga fast med Buggans smidiga egenskaper. Toppen att den kan fällas ihop hel även med liggdelen på.
11500 inkl vagn, frakt och babyskydd. Köpte sen ett breezy suncanopy från en annan sida för 790kr.
Testet visade nåt i stil med att det gick att rycka sönder säkerhetsspärren i handtaget för ihopfällning. Men det stod att den extra spärren gick in som säkerhet så den fälldes aldrig ihop.
På kvällen när solen står lågt kan den lysa in under solsufletten men då slänger jag bara över en filt.
Myggnät finns i breezyn.
Petrol!