Inlägg från: Lemondrop |Visa alla inlägg
  • Lemondrop

Bugaboo Buffalo !

Hejsan!

Jag har efter många om och men äntligen bestämt mig för en liten Buffel :) Valde mellan den och en Emmaljunga Duo S. 
    Jag har tänkt beställa från Moeders Mooiste och haft mail kontakt med dem i ett par dagar nu. Fått fakturan mailad till mig, men förstår inte hur jag ska betala den. 
    Någon som kan hjälpa till? :) 

• Lemondrop
    limerick skrev 2013-08-19 09:29:24 följande:
    Spännande!
    Jag tror du blir nöjd med Buffalo =)

Har inte beställt än så jag har inte sett ngn faktura.
    Men står det inte hur den ska betalas?
    Kontonr för överföring?

Men jag är nyfiken på vilka priser du få betala för vagnen, frakt och ev tillbehör?
    Jag fick någon liten instruktion. Får vänta till sambon kommer hem så får han hjälpa mig. Känns lite läskigt att betala innan man fått varorna. Har läst att det är en säker sida och ingen som har något att klaga på gällande betalningen.
    Jag ska betala 1390 och då beställde jag även babyskydd, bas, adapter till vagnen och skötväska.  
  • Lemondrop
    limerick skrev 2013-08-19 22:20:51 följande:
    Okej, vad är priset för endast Buffalo?
    Har du fått en fast rabattsats?

15% verkar brukligt, man ska nog inte nöja sig med mindre än det.
    Jag fick betala 930 för bara vagnen. Inte skickat in betalningen än till MM. Förstår fortfarande inte riktigt hur jag ska göra. Ändrade i min beställning precis så väntar på ny faktura från MM. 
    Såhär står det i en gammal faktura jag fick:

You can book the amount of 1240,-  euro into our bank account IBAN: NL68INGB0005300331 , BIC: INGBNL2A , rek tav Moeders Mooiste kinderwinkel . Put your order nr also on the payment transfer."

Har aldrig gjort en utlandsbetalning. Någon som kan förklara lite bättre? :)
  • Lemondrop
    tvetalan skrev 2013-08-22 11:51:53 följande:
    Såg nu efter att ha varit inne på bugaboos hemsida att det finns 2 olika adaptrar, en till maxi cosi och en till den andra britax kanske den hette. Så problemet löst. Tråkigt dock att det inte verkar finnas någon adapter till BeSafe iZi go :(
    Är det inte samma som till MaxiCosi eller var det någon annan som passade på samma som MaxiCosi?
Svar på tråden Bugaboo Buffalo !