Inlägg från: Littlefoot |Visa alla inlägg
  • Littlefoot

Bugaboo Buffalo !

Vad tror ni experter om att köpa vagnen på plats i Amsterdam? Finns det något att spara även då, eller är fraktkostnaden så liten att det inte är värt besväret att släpa med den hem på flyget, jämfört med att beställa från någon Holländsk sida på nätet? :)

People who say they sleep like a baby usually don?t have any.
  • Littlefoot

Margaux, ja, vi kommer att få lägga till ett specialbagage på flyget! Det kostar 100 kr om man gör det i förväg, så det är inte så farligt.

• Littlefoot
    emilsmamma skrev 2013-11-07 11:19:36 följande:

Frakten på flera sidor är billig / gratis. Jag hade inte gjort det iom att det ändå är ganska stor risk för slitage / skador när man flyger med barnvagn. Då gäller ju inte garanti utan man får ta det med flygbolaget. Fast det är ju alltid trevligt med en anledning att resa ;)

Sant! Där har du en poäng! Nu skall visserligen mannen till Amsterdam i annat ärende, så det är inte enkom för att köpa vagn, men om det ändå inte blir någon prisskillnad är det ju mycket bekvämare att få den hem till dörren :)
  • Littlefoot

Jag beställde min Buffalo från Babyhuys (som jag nämnt tidigare i tråden tror jag) och fick 10% rabatt, fri frakt och jättebra service. Nu har jag dock satt dem lite på prov då ett av däcken behövde reklameras. Hittills har jag fått jättebra kontakt och de har vidarebefordrat ärendet till Bugaboo, jag hoppas att jag får ett nytt däck hem utan bekymmer, men jag återkommer i frågan. Det blir ju s.a.s eldprovet för Babyhuys - så länge allt funkar är ju saker och ting sällan problem...

• Littlefoot
    Krusenberg skrev 2014-01-25 17:42:11 följande:

Har hört att de ska vara bra.
    Låt oss få veta hur det går!
    Jag återkommer i frågan:)
  • Littlefoot
    Krusenberg skrev 2014-02-02 08:56:11 följande:

Hur har det gått?
    Jättebra service från Babyhuys som skickade iväg däcket inom några dagar, sämre service från Posten som ännu inte har lyckats leverera det hem till mig...
  • Littlefoot

Däcket som vi reklamerade (via e-mai) kunde vi hämta ut idag - jättebra service från Babyhuys även gällande reklamation alltså!

Svar på tråden Bugaboo Buffalo !