Bugaboo Buffalo !
Åhh vad jag längtar!! Vill beställa min nuuu!
Men ska vänta till jan/feb lilla tjejen kommer i slutet av april.
Tack för alla tips blir till att maila alla sidorna o förhandla sig till ett bra pris ;)
Åhh vad jag längtar!! Vill beställa min nuuu!
Men ska vänta till jan/feb lilla tjejen kommer i slutet av april.
Tack för alla tips blir till att maila alla sidorna o förhandla sig till ett bra pris ;)
Åhh nu är vår vagn beställd!
Blev en Svart/svart, inga tillbehör ännu tar det längre fram OM det behövs.
Kan verkligen rekommendera den här sidan. www.babyhuyswebshop.nl man får en rabattkod på 15 % på ALLT om man kan tänka sig vänta i 3-5 veckor då de skickar fler paket samtidigt. Annars får man en kod för en rabatt på 10% om man vill ha vagnen snabbare 1- 2 veckor. Maila dem så får ni all info! [email protected]
Plus att man kan betala med Visa eller Mastercard o använda sig av securekoden som man kan koppla till sitt kort=Säker betalning. Summan 8250kr
Tyckte att de lämna god information får oss som ska ha den fraktad gällande garantier osv.
www.moedersmooiste.eu hade någon krona billigare men kändes inte lika professionella och hade inte lika mycket tillbehör.
Hoppas informationen hjälper någon på vägen! :) Hör gärna av er om ni har funderingar. Har en hel del jämförelser som jag inte lägger ut här ;)
Vi beställde från Babyhyus.se. Tog erbjudnadet på 15% så man fick vänta 3-5 veckor.
Beställde 6 jan och fick vagnen i torsdags!
Var även men garanti och instruktionsbok!
Mycket nöjda! betalde 8200 utan tillbehör!
Om ni är osäkra välj baybhuys.se o betala med Visa Secure då är pengarna spårade.