Inlägg från: Lakrits |Visa alla inlägg
  • Lakrits

Bugaboo Buffalo !

Ska också beställa en Buffalo, undrar om någon vet om ståbrädan Bumprider passar på Buffalon?

• Lakrits
    Krusenberg skrev 2014-02-22 15:59:15 följande:

Jag har beställt en sådan i den "gamla" färgen. Beställde innan de nya färgerna kom. Dock tycker jag att den gamla är snyggaste varianten.

Har inte fått hem vagnen ännu. Väntar på besked att de har fått hem den och skickar den till mig. Otålig! :
    Är den gamla färgen grå? Men ser vit ut på bilderna enligt mig.
  • Lakrits
    KajsaOskar skrev 2014-03-07 09:03:10 följande:
    Någon som vet när babyhuys får vagnen med svart chassi? Betalar man samtidigt som man beställer?

Kanske ska beställa direkt nu och dom levererar såfort de har fått in vagnen med svart chassi?
    Överväger vitt topset, eller ska man köra på svart som är lätt att matcha?
    De har dragit pengar för min med som ska komma i april och är en all-black.
  • Lakrits
    mitthemligajag skrev 2014-03-15 18:05:29 följande:
    Okej de är så de är!! Då har dom säkert ännu mer kö på den vagnen :p men vad konstigt att du fått ett bättre pris på babyhuys än mig... Hade du ngn rabattkod eller var de ngt erbjudande? De skiljer ju mer än 1000 kr....
    15% fick jag i rabatt om jag kunde ta den vanliga leveransen på 3-5v. Om jag valde 3-5 dagar fick jag en kod för 10% rabatt.

Nu var det ändå väntetid på all-black så jag tog 15% i rabatt.
  • Lakrits
    mitthemligajag skrev 2014-03-15 19:43:27 följande:
    Vadå hur fick du den rabatten då? De står bara att man kan fylla i en rabattkod men vi har ju ingen :p vart hittade du koden?
    Det står på sidan att man kan maila dem för att få ett erbjudande på just Buffalon.
  • Lakrits
    mitthemligajag skrev 2014-03-16 11:58:06 följande:
    Men då mejlade du och fick den rabatten? För när jag beställda så fanns de ingenstans att välja leverans datum! Nu hittade jag ju en rabattkod ändå :p men idag så skickade jag ett mejl och skrev att de inte är brottom med vår leverans, vi kan få den i juli så hinner vi skicka tillbaka den och få igen den också om ngt skulle vara fel :)
    Jag vet inte hur ni andra gjorde men jag mailade och då fick jag välja mellan två rabattkoder, den ena gav 10% och kort levtid och den andra 15% och längre levtid.
  • Lakrits

Nu är min vagn i Malmö, så den borde ju komma i början mitten av nästa vecka. BF på måndag så får se om den hinner.

• Lakrits

Min är i Örebro idag, bor 1h därifrån. Gissar att den finns vid mitt utlämningsställe i morgon och kanske får ett sms eller avi dagen efter...eller kan de hinna det i morgon?

• Lakrits

Såg att de gjort ett barnvagnstest i några tidningar och Buffalon fick bra recensioner. 5 på kvalitet och på något mer jag inte minns men 3 på att den var lite osmidig och inte hade någon fjädring.

Får hoppas vi blir nöjda iaf!

• Lakrits

Nu kom posten med paket från Babyhuys men det var inte vagn utan babyskydd, åkpåse, topset och adapter till babyskyddet.

Såg i mailet att det var två olika rader och två paketnr så de verkar skicka det i två omgångar men även vagnen ska vara i Örebro så antar att den är på G alt att de försökte leverera den i går.

• Lakrits
    mitthemligajag skrev 2014-04-02 06:45:24 följande:

Galet vad fort de gick! Nu ligger den nerpackad igen och inväntar augusti! Låååång väntan phpSq53dW14778.jpg

Åh vad snygg!! Nu vill jag ha min med!
  • Lakrits
    Krusenberg skrev 2014-04-03 11:40:24 följande:

Vart hittade du detta?

Vore intressant att läsa.
    Hittade testet i både Västmanlands Låns Tidning (VLT) och samma i Nya Wermlandstidningen (NWT) men hittar det inte när jag googlar.
  • Lakrits

Jag beställde en i mitten av februari från babyhuys.

Jag betalade 1109? minus 15%-rabatt = 962?.

Frakt 15?.

Totalt med frakt och adaptrar till Maxi cosi och en åkpåse: 1085?

Nu beställde jag en all black vilket var några hundralappar (kanske 700kr) dyrare.

• Lakrits

Frågetecknet var egentligen ett Euro-tecken, vet inte varför den inte ville skriva ut det...

• Lakrits

Gå med i Bugaboo-gruppen på FB och fråga ang pris där. Många kunniga och många som ställer liknande frågor där.

Svar på tråden Bugaboo Buffalo !