Bugaboo Buffalo !
Ska också beställa en Buffalo, undrar om någon vet om ståbrädan Bumprider passar på Buffalon?
Ska också beställa en Buffalo, undrar om någon vet om ståbrädan Bumprider passar på Buffalon?
Igår fick jag mail om att min Buffalo är på väg, en all-black!
Nu är min vagn i Malmö, så den borde ju komma i början mitten av nästa vecka. BF på måndag så får se om den hinner.
Min är i Örebro idag, bor 1h därifrån. Gissar att den finns vid mitt utlämningsställe i morgon och kanske får ett sms eller avi dagen efter...eller kan de hinna det i morgon?
Såg att de gjort ett barnvagnstest i några tidningar och Buffalon fick bra recensioner. 5 på kvalitet och på något mer jag inte minns men 3 på att den var lite osmidig och inte hade någon fjädring.
Får hoppas vi blir nöjda iaf!
Rättelse, 5a på kvalitet, 5a på funktioner och 3a på användning.
Nu kom posten med paket från Babyhuys men det var inte vagn utan babyskydd, åkpåse, topset och adapter till babyskyddet.
Såg i mailet att det var två olika rader och två paketnr så de verkar skicka det i två omgångar men även vagnen ska vara i Örebro så antar att den är på G alt att de försökte leverera den i går.
Galet vad fort de gick! Nu ligger den nerpackad igen och inväntar augusti! Låååång väntan
Idag kom min så nu står den uppställd och väntar på bebisen, BF+2 idag.
Jag beställde en i mitten av februari från babyhuys.
Jag betalade 1109? minus 15%-rabatt = 962?.
Frakt 15?.
Totalt med frakt och adaptrar till Maxi cosi och en åkpåse: 1085?
Nu beställde jag en all black vilket var några hundralappar (kanske 700kr) dyrare.
Frågetecknet var egentligen ett Euro-tecken, vet inte varför den inte ville skriva ut det...
Gå med i Bugaboo-gruppen på FB och fråga ang pris där. Många kunniga och många som ställer liknande frågor där.